2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
کنایه  تند پانته آبهرام به شهاب حسینی و  منتقدین خواهرش

کنایه تند پانته آبهرام به شهاب حسینی و منتقدین خواهرش

پانته آ بهرام در دفاع از خواهرش متنی نوشت و کنایه ای به شهاب حسینی زد

جامعه پویا - پانته آ بهرام که این روزها صحبت های خواهرش در برنامه همرفیق با حاشیه همراه شده است در دفاع از خواهرش به منتقدان حمله کرد. 

او با کنایه به خارج از ایران بودن شهاب حسینی نوشت انتشار این عکس نوشت :

 

پانته آ بهرام در همرفیق


آیا این لحظه را در برنامه ی همرفیق دیدید؟ البته كه نه !چون تقطیع و حذف جزئی از فرآیند برنامه سازی در ایران أست. در ٤٨ ساعتِ گذشته پیگیر فایل اصلیِ برنامه بودم تا نسخه ی كاملِ لحظه ی اظهار نظر خواهرم را پخش كنم كه متاسفانه بدلیل گذشتِ زمان و در دسترس نبودنِ دوستانِ برنامه ساز اینكار میسر نشد. (هر جای جهان كه هستند شاد و سلامت باشند انشالله!!)آنشب گفتگو ی ما به اینجا رسید كه بچه هاییكه در فضای مجازی فعالیت و تولیدِ اثر میكنند آیا میتوانند با ٢٠ میلیون فیلم كوتاه بسازند ؟ (که با بی توجهی تدوینگر حذف شد) و خواهركِ من، كه پیش از این هرگز جلوی دوربین نرفته بود و اضطرابش كاملا هویداست ، خواست مثلا زبانِ مادری را پاس بدارد و به جای لِوِلِ هنری و به اشتباه از كلمه ی طبقه استفاده كرد با این منظور كه بگوید: برای این سطح از تولیدِ فیلمِ كوتاهِ مجازی ،٢٠ میلیون قطعا كافیست!!
این اشتباه به ناگاه ما را در صدر اخبارِ مهم !!!!!!!!! روز قرار داد !
باری …
شما را با دهانهای خوشبویتان تنها می گذارم. كاش می دانستید كه چرخدنده های نفرت ابتدا خودتان را لِه خواهد كرد !

رکسانا بهرام ، خواهر پانته آ بهرام مهمان شهاب حسینی در برنامه همرفیق بود که به دلیل اینکه گفت 20 میلیون تومان برای افراد طبقه پایین پول زیادی است مورد نقد های فراوانی قرار گرفت. 

نکته: کپی مطالب یا ایده های خبری اختصاصی پایگاه خبری جامعه پویا حتی با ذکر منبع غیرمجاز است و پیگرد قانونی دارد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.