2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
عاشقانه سپیده بزمی پور برای شاهرخ استخری

عاشقانه سپیده بزمی پور برای شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری برای او عاشقانه ای نوشت. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -سپیده بزمی پورهمسر شاهرخ استخری که از فعالین اینستاگرام است برای شوهرش عاشقانه ای نوشت و از اینکه شاهرخ استخری او را حمایت می کند تشکر کرد. 
سپیده بزمی پور زمانی که با شاهرخ استخری ازدواج کرد ساکن یک کشور اروپایی بود و بعد از ازدواج به ایران آمد ، او در حوزه مد و لباس فعالیت دارد و پست های تبلیغاتی زیادی می گذارد. سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری سلبریتی و هنرپیشه ایرانی دو دختر به نام های پناه و نبات دارند که این بچه ها هم صفحاتی در فضای مجازی دارند و فیلم های زیادی از آنها منتشر می شود. 

 


سپیده بزمی پور در پستی عاشقانه با انتشار این عکس  برای همسرش نوشته است : 

شاهرخ استخری و همسرش
ادما همیشه دلشون میخواد بهترین باشن... مخصوصا برای اونی که عاشقشن... دلشون میخواد همیشه تو بهترین حالت ببیننشون... دلشون میخواد همیشه مرتب باشن... همیشه ردیف و سرپا... همه اینو دوست دارن...
.
اما... این واقعیت یه زندگی و رابطه نیست... ادما مریض میشن... خسته میشن... دلگیر و دلتنگ میشن... ادما یه وقتایی بهترینشون نیستن... و اون لحظس که... دقیقا همون لحظس که وقتی بهت میگه دوست دارم همه جوره... کنارتم همه جوره... دلت میخواد سفت بغلش کنی و بگی دمت‌گرم... بگی منم همه جوره تا اخرش باهاتم... تا اخر اخرش پایتم... و مرسی برای همه چی... قدرتو میدونم...
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.