2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا سمیرا در سریال زخم کاری به مالک خیانت می کند

آیا سمیرا در سریال زخم کاری به مالک خیانت می کند

سریال زخم کاری یک درام خشونت آمیز است که ماجرای عشق و خیانت و قدرت را روایت می کند. آیا سمیرا همسر مالک در این سریال خیانت می کند ؟ اینجا را ببینید

جامعه پویا -سریال زخم کاری با سکانس های کوبنده و بازی خیرکننده جواد عزتی آغاز شد. بازی که در سکانس ابتدایی تکلیف مخاطب را روشن کرده و نشان می دهد داستان هول محور زوجی می گردد که رابطه ای بیمار دارند. 

 


البته تکلیف مخاطب را محمد حسین مهدویان در همان توضیح اول فیلم هم روشن کرده است او خیلی رو راست به مخاطب می گوید سریال برگرفته از رمان زخم کاری و اقتباس از نمایشنامه مکبث است. 
پس مخاطب می داند باید به دنبال عشق و خیانت و خشونت باشد. 

سیاوش طهمورث در سریال زخم کاری
در سکانس ابتدایی  سریال مالک (جواد عزتی) را می بینیم که در وان یخ خوابیده و همسرش سمیرا ( رعنا آزادی ور)بالای سر او ایستاده و اجازه نمی دهد از وان یخ خارج شود در حالیکه مالک عذاب می کشد ، در آخرین سکانس قسمت اول هم دیدیم که رعنا با وارد کردن سیلی های محکمی به صورت و بدنم مالک او را کتک زد و خواست تا پول های عمو را پس ندهد. 
اما همسر آزارگر همه چیزی است که از شخصیت سمیرا می بینیم؟ درام پخته ای که در این سریال جاری است به خوبی برای ما شخصیت مالک را توصیف می کند یک ضد قهرمان که مخاطب دلش برای او می سوزد. 

بیشتر ببینید : عکس های دیده نشده ای از سریال زخم کاری


چرا که مالک به رغم اینکه شخصیت ظاهری پخته و کاربلد و قدرتمندی دارد اما اسیر احساسات غم بار و آزارگر همسرش است. همسری که به او شک دارد و مدام احساس می کند مالک قصد خیانت دارد اما در واقع خائن اصلی خودش است. 

 


در سیری که قسمت اول سریال دارد می بینیم که عمو به مالک می گوید برای اینکه معامله بزرگ را جشن بگیرد به ویلای او در کلاردشت می رود و در واقع خودش را مهمان می کند اما قبل از اینکه مالک این موضوع را به سمیرا همسرش بگوید عمو بدون اینکه به مالک بگوید خودش موضوع را به سمیرا می گوید. وقتی مالک به خانه بر می گردد و متوجه تدارک مهمانی می شود از سمیرا می شوند که عمو به او خبر داده است و جمله کلیدی که نشان می دهد مالک به رابطه عمو و سمیرا شک دارد در این لحظه گفته می شود. مالک به سمیرا میگوید " همیشه بهت زنگ میزنه یا فقط این دفعه زنگ زد "چند دقیقه بعد مالک دوباره به سمیرا که برای امدن مهمان ها آماده شده و بزک کرده است می گوید " تو که میگفتی آرایشگاههای اینجا دهاتیه و پات رو نمیذاری " آرایش شاداب سمیرا چند دقیقه قبل از آمدن عمو توجه مالک را به خود جلب کرده است اما آیا مالک فقط به سمیرا شک کرده یا می داند در این رابطه چه می گذرد. 

 

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا در سریال زخم کاری

رابطه مالک و منصوره ( هانیه توسلی ) که دختر عمو است چیست و نقش منصوره در این رابطه بیمار چیست ؟ 


اگر آنطور که مهدویان در ابتدای فیلم گفته این اقتباسی از رمان مکبث باشد باید منتظر یک خیانت خونین بود. خیانتی که عمو در نمایشنامه مکبث کرد و مکبث او را  به قتل رساند. 

 

جواد عزتی در نقش مالک در سریال زخم کاری
باید دید در سریال زخم کاری آیا مالک که جاه طلبی و تحقیرهای زنش او را وادار به دزدی کرده چه راهی را در سریال زخم کاری در پیش می گیرد. 
اما قطعا این شک و تردید تنها زخم کاری نیست که به مالک وارد شده است. بر اساس رمان زخم کاری باید منتظر زخمهای کاری بیشتری نیز باشیم. 

نکته : هرگونه کپی برداری  و  تقلید از ایده های پایگاه خبری جامعه پویا حتی با ذکر منبع پیگیرد قانونی دارد . 

 

دیدگاه‌ها
فرهاد 1400/06/12
سلام. اون قسمت سریال که سمیرا به میثم میگه که پسر حاج عمو هست و در واقع عموی مائده است دقیقا برگرفته از رمان جو فرانسیس هست.در رمان مادر خبیث و زن جوزف فرانسیس به دخترش اعلام میکند که تو و معشوقت نمیتوانید با هم ازدواج کنید چون اون دایی واقعی توست.که حاصل رابطه نامشروع پدر من با مادر اون هست و بعد از اون دختره به قصد خودکشی از اسب سقوط میکند و دیوانه شده و در نهایت میمیرد.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.