2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
چرا سریال دودکش 2 پخش نشد

چرا سریال دودکش 2 پخش نشد

سریال دودکش 2 قرار بود 5 تیر ماه پخش شود که با تاخیر مواجه شد علت را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال دودکش 2 قرار بود از شبکه یک پخش شود اما بنا بر دلایلی پخش ان به تعویق افتاد. 


سیمای 2 تلویزیون اعلام کرده بود این سریال را از 5 تیر ماه روی انتن تلویزیون می برد اما اینطور نشد و یک مینی سریال به جای آن پخش شد. 
آنطور که شنیده ها حاکیست علت این اتفاق هم کروناست. از انجایی که هنوز فیلم برداری و کارهای فنی سریال دودکش 2 به پایان نرسیده بود بنابراین شبکه دو تصمیم گرفت این سریال را با چند روز تاخیر پخش کند. 

سریال دودکش 2
سریال دودکش 2 سریالی طنز است که سیما تیرانداز و هومن برق نورد از جمله بازیگران آن هستند. 
خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، "نیمه گمشده" قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است.

بیشتر بخوانید : ساعت پخش و تکرار سریال دودکش 2 بازیگران و خلاصه داستان + تیزر

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیرگذار هستند.
در کنداکتور شبکه 2 آمده است که سریال دودکش 2 قرار است از 8 تیر ماه یعنی روز دوشنبه پخش شود. 

 

فصل دوم سریال دودکش با نام پادری پخش شد اما معلوم نیست چرا شبکه 2 و کارگردان این سریال فصل سوم را دودکش 2 نامگذاری کردند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.