2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
واکنش لیلا اوتادی به خبر ازدواجش با احسان علیخانی

واکنش لیلا اوتادی به خبر ازدواجش با احسان علیخانی

لیلا اوتادی به خبر ازدواجش با احسان علیخانی واکنش نشان داد. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا - لیلا اوتادی هنرمند و سلبریتی ایرانی که مدتی است خبر ازدواجش با احسان علیخانی نقل محافل شده است. بالاخره در صفحه مجازی اش به این خبر واکنش نشان داد. 

او در پاسخ به سوال یکی از مخاطبانش که از او پرسیده بود آیا خبر ازدواجش با احسان علیخانی صحت دارد نوشت : خیر.  من تا به حال ایشون را از نزدیک هم ندیده ام . لطفا هر شایعه ای را باور نکنید. 

لیلا اوتادی بازیگر توانای کشورمان است. لیلا اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم سینمایی چشمان سیاه، ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال «مهر و ماه» به کارگردانی «سید فیاض موسوی» دیده شد.او دکتری مدیریت بازرگانی دارد. 

 

جنجال بر سر دستمزد بالای او یکی از حواشی بود که برای لیلا اوتادی درست شد 

در خبری، باشگاه خبرنگاران وی را با دریافت ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید.لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامهٔ تلویزیونی «هفت» که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد، در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی یادآور شد:
«شایعاتی مبنی بر این‌که من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند، در صورتی که این امر درست نیست. … به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد.»

 

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت:«مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این‌طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.

کنایه او به سحر قریشی که گفته بود در استادیوم فوتبال در کنار مردان  حال دیگری پیدا می کند نیز از جنجالی ترین واکنش های او بود. 

تصویر گفته های لیلا اوتادی به یکی از مخاطبانش درباره ازدواج با احسان علیخاتی را اینجا ببینید 

ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.