2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل الهام اخوان بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش 2

بیوگرافی کامل الهام اخوان بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش 2

بیوگرافی کامل الهام اخوان بازیگر نقش خانم گماسایی در سریال دودکش 2 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -الهام اخوان بازیگر جوان و سخت کوشی است که در سریال دودکش نقش گندم گماسایی را بازی می کند. 


او یکی از سینماگرانی است که  که به اصلاح خاک خورده سینما است. 
او یک دهه شصتی فعال است. الهام اخوان از 16 سالگی فعالیتش را در عرصه تئاتر آغاز کرد و بعد از ورودش به دانشگاه در کنار تحصیل کار منشی صحنه را در چند پروژه انجام داد. از موفق ترین کارهای او ساخت ایران 2 بود که به عنوان منشی صحنه فعالیت کرد.

الهام اخوان بازیگر نقش خانم هماسایی در سریال دودکش 2


الهام اخوان دختر ریز نقش و خوش چهره ای است که سال 67 به دنیا آمده است. همکاران الهام اخوان او را به مهربانی و صبوری می شناسند. 
الهام اخوان با هنرمندان زیادی رابطه دوستانه دارد. او در چند فیلم نیز نقش آفرینی کرده و حالا در مدیوم تلویزیون وارد بازیگری شده است. الهام اخوان در سریال باخانمان نقش گوهر را بازی می کند .او خواهر مسعود است. دانشجویی که مخترع است و تلاش می کند ترقی کند.   سکانس های خنده داری از او می بینیم.


برزو نیک نژاد کارگردانی است که الهام اخوان با او تجربه های موفقی داشته است. خانم اخوان اولین بار در فیلم دوزیست با برزو نیک نژاد همکاری کرد و سریال طنز باخانمان دومین همکاری او با این کارگردان است.  الهام اخوان در سریال با خانمان نقش گوهر را بازی کرده است. 

 


الهام اخوان در هیات کارگردان

 

الهام اخوان چند فیلم کوتاه را هم کارگردانی است . او به دلیل تسلط زیادش در حوزه سینما و در سمت های مختلف یکی از موفق ترین بازیگران سریال با خانمان است.
در سریال باخانمان حسام محمودی، حسن پورشیرازی، مارال فرجاد، آتیلا پسیانی  و افسانه بایگان بازی می کنند.

 

الهام اخوان بازیگر نقش گوهر در سریال با خانمان

زندگی خصوصی الهام اخوان 


الهام اخوان به دلیل چهره زیبا و چشم های رنگی که دارد توانسته به خوبی تصویر را بگیرد. او هرچند خاک خورده سینما است و مشاغل مختلف در این حرفه را تجربه کرده است اما چهره زیبا و استایل آماده است همیشه باعث شده تا کارگردانها او را دعوت به کار کنند. او علاوه بر اینکه دوستان زیادی در سینما دارد خانواده بسیار حمایت گری هم دارد. الهام اخوان در تولد 32 سالگی اش نوشت: هرچند به خاطر کرونا قرار نبود تولد بگیرم اما 99 بار با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برایم تولد گرفته شد. خوشحالم از داشتن خانواده خیلی خوب. 

 

 
او رابطه بسیار نزدیک و صمیمی با خانواده اش دارد و همیشه مورد تشویق آنها بوده تا به آروزهایش برسد. هرچند الهام اخوان سعی دارد مانند بازیگران بی حاشیه دیگر فقط از کارهایش صحبت کند اما مهرش به پدر و مادرش باعث شده تا لابه لای عکس هایی که از خودش منتشر می کند از عشق بی نهایتش به پدر و مادرش هم بگوید.

 

الهام اخوان علاوه براینکه در بازیگری بسیار حرفه ای است به زبان انگلیسی هم تسلط زیادی دارد. او به راحتی انگلیسی می خواند و فیلم های زیادی به زبان اصلی می بینید که همین امر هم باعث پیشرفت شغلی اش شده است.


بازیگر نقش  خانم گندم گماسایی در دودکش 2


الهام اخوان در دومین تجربه بازیگری در سریال طنز  دودکش 2 نیز بازی کرده و نقش خانم هماسایی را در این سریال بازی می کند. یکی از قصه های دنباله دار سریال دودکش ماجرای ازدواج بهروز است. او از سالهای دور عاشق می شود و هربار  در عشقش شکست می خورد حالا او در سریال دودکش 2 دوباره عاشق خانم هماسایی شده است که این عشق هم ماجرای دنباله داری است. 
 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/04/22
سلام خانم اخوان بچه کجایه؟؟
.. 1400/04/10
من خیلییییی خانم اخوان رودوست دارم خیلی بازیگر خوبی هستن توباخانمان هم عالی بودن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.