2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

ببینید : ازدواج دختری که از احسان علیخانی خواستگاری کرد

عارفه عسکری که در قالب یک استندآپ کمدی از احسان علیخانی خواستگاری کرده بود ازدواج کرده است. ماجرای ازدواج این کمدین را اینجا ببینید

جامعه پویا - عارفه عسکری کمدین جوانی که در برنامه عصر جدید شرکت کرده بود ،با یک بازیگر ازدواج کرد و ماجرای ازدواجش را در برنامه ایمان قیاسی توضیح داد. 

عارفه عسکری دختر جوان کمدین در فصل اول برنامه عصرجدید برای استندآپ کمدی شرکت کرده بود و چندین مرحله نیز جلو رفت. یکی از کمدی های خنده داری که او اجرا کرد. ماجرای خواستگاری تلویحی اش از احسان علیخانی بود . اووقتی جواب منفی احسان علیخانی را شنید در ادامه استندآپ کمدی اش گفت که اصلا قصد ازدواج ندارد و باعث خنده شدید تماشاچیان شد. 

عارفه عسکری بعد از حضور در برنامه عصرجدید توانست بسیار در محافل نمایشی شناخته و دیده شود. او که به تازگی با امیرعلی عسکریان شمیرانی دیگر کمدین و بازیگر ازدواج کرده است ، ماجرای گل های صورتی که برای امیرعلی عسکریان می فرستاد را توضیح داد و ماجرای ازدواجش را تعریف کرد. 

ایمان قیاسی دیگر مجری عصرجدید که به تازگی برنامه بک استیج عصرجدید را آغاز کرده است با این زوج کمدین مصاحبه کرده بود. اینجا را ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.