2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا عایشه در سریال زخم قلب کشته می َشود ؟

آیا عایشه در سریال زخم قلب کشته می َشود ؟

سریال عاشقانه زخم قلب سریالی ترکیه ای است که رقابت عشقی دو دختر برای به دست آوردن پسری را نشان می دهد. آیا عایشه در این سریال کشته می شود؟ اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -سریال زخم قلب ، سریالی ترکیه ای در ژانر عاشقانه با محوریت خیانت است که مانند سایر سریالهای ترکیه ای از مثلث عشقی برای بیان قصه استفاده کرده است. 

 


فرید پسرجوان و وکیل دادگستری است که با مادری مقتدر و تمامیت خواه روبه رو است که سعی می کند فرزندانش را زیر چتر خودش داشته باشد با اراده آزاده ، مادر فرید او با همبازی دوران کودکی اش هانده نامزد می کند اما بطور اتفاقی چند روز قبل از عروسی اش متوجه می شود که هانده به او خیانت می کند به این ترتیب فرید تصمیم میگیرد بدون اینکه آبروی هانده را ببرد از او انتقام بگیرد. 

فرید در سریال زخم قلب


فرید برای کم کردن غمی که دارد به استانبول می رود در انجا با دختری به نام عایشه که دختری مهربان و ساده است آشنا می شود ، عایشه که مورد حمله چند اوباش قرار گرفته درگیر یک پرونده قضایی می شود دوستش که به کمک او امده بود به خاطر چاقو زدن به یکی از اوباش زندانی می شود. در این میان فرید که از ماجرا خبر ندارد به عایشه پیشنهاد پول می دهد تا در یک ازدواج صوری او را کمک کند و در قبالش پول بگیرد. عایشه برای کمک به دوستش که در زندان است قبول می کند و در روز عروسی فرید و هانده با لباس عروس در مراسم حاضر شده و مقابل هانده قرار می گیرد و ....
حالا هانده که دختری حسود و منفعت طلب است تصمیم می گیرد فرید را به دست آورد و در این میان با عایشه دشمنی می کند هرچند قرار عایشه و فرید این است که ازدواج صوری باشد اما شعله های عشق در فرید نسبت به عایشه دیده می شود. او توصیفاتی از عایشه می کند و او را مقابل مادر و سایر اعضای خانواده و هانده نامزد سابقش ستایش می کند و می گوید عایشه دختری مهربان و ساده است و عاشق مهربانی او شده است و حتی به خاطر او زمین کافه را هم تی کشیده است. 

 


اما در این میان هانده که تصمیم گرفته فرید را در هر شرایطی به سمت خود بکشد با اسلحه سراغ فرید می رود و مدعی می شود که قصد خودکشی دارد و یامان دوست دوران کودکی فرید باعث بهم خوردن این رابطه است و خودش کاری نکرده است وقتی یامان به فرید می گوید که هانده دروغ می گوید هانده به سمت یامان تیراندازی می کند  اما تیر به عایشه برخورد می کند. 

 


آیا عایشه کشته می شود؟ 

 


عایشه یکی از شخصیت های اصلی این داستان است و به نظر نمی رسد او کشته شود اما قطعا این تیراندازی آزاده سنجاق زاده مادر فرید را به این باور می رساند که چرا هانده به سمت عایشه تیراندازی کرده است و در این میان راز فرید و هانده فاش می شود. 

هانده در سریال زخم قلب
بر اساس خط داستانی ایجاد شده و رقابت عشقی شدیدی میان هانده و عایشه ایجاد می شود و در این میان فرید آسیب خواهد دید و عایشه مورد هجمه مادرشوهرش قرار خواهد گرفت حالا باید دید آیا عایشه برای حفظ جان فرید خود را ار گردونه رقابت دور می شود؟

 


اما در این میان گره داستانی جدیدی ایجاد خواهد شد، پسری که به خاطر عایشه در زندان است عاشق اوست و نمی داند عایشه به خاطرش ازدواج صوری کرده است او نیز بعد از آزادی وارد این گردونه عشق خواهد شد و باید دید او برای رسیدن به عایشه آیا با هانده دست به یکی می کند؟ 


 

 

دیدگاه‌ها
N 1400/05/02
بهترین فیلم هست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.