2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

فک سحر جعفری جوزانی فلج شد

سحر جعفری جوزانی با انتشار فیلمی توضیح داد که چطور براثر یک خطای پزشکی فلج شده است ! جزئیات را اینجا ببینید

جامعه پویا -سحر جعفری جوزانی بازیگر جوان ایرانی در کمال ناباوری معلوم شد! 


سحر جعفری جوزانی در یک ویدئو توضیح داده است که چطور خطای پزشکی باعث معلولیت فک او شده است. 


ماجرای عجیب معلولیت فَک سحر جعفری جوزانی بر اثر خطای یک پزشک بوده است. 

سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون ماجرای معلولیت و از کار افتادن فک خود را در جریان یک درمان دندانپزشکی شرح می‌دهد. فک از کار افتاده و برای اینکه بتواند حرف بزند مجبور است فکش را با دستش بگیرد .


سحر جعفری جوزانی در سن فرانسیسکو در کالیفرنیا از یک مادر آمریکایی متولد شد و تا ۵ سالگی ساکن آنجا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی (نویسنده و کارگردان فیلم) است.
او فارغ‌التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است

 


سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی پدرش (مسعود جعفری جوزانی) در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد، او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد.

او در سال ۱۳۸۲، به عنوان اولین همکاری با مهران مدیری، در سریال تلویزیونی طنز نقطه‌چین بازی کرد و فعالیت خود را در تلویزیون با سریال‌هایی نظیر در چشم باد، باغ مظفر و مرد دوهزارچهره ادامه داد. جوزانی همچنین بواسطه سریال‌هایی نظیر فضانوردان، قهوه تلخ و گنج مظفر حضور در شبکه نمایش خانگی را نیز تجربه کرد.

 

 

سحر جعفری جوزانی در سال ۱۳۷۸ نامزد سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در هجدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بلوغ شد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.