2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ساحل بکرانی بازیگر خردسال سریال دردسرهای عظیم

بیوگرافی کامل ساحل بکرانی بازیگر خردسال سریال دردسرهای عظیم

ساحل بکرانی بازیگر خردسال سریال دردسرهای عظیم کیست و پدر و مادرش چه کسانی هستند. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -ساحل بکرانی بازیگر کودکی است که اولین تجربه بازیگری اش در واقع در نوزادی اش بود. او در سریال دردسرهای عظیم نقش فرزند جواد عزتی و الناز حبیبی را بازی می کرد. 


ساحل بکرانی متولد سال 93 است و وقتی که نوزاد بود در سریال دردسرهای عظیم بازی کرد. چهره متفاوت ساحل بکرانی او را به یکی از کودک بازیگرانی تبدیل کرده است که مورد توجه کارگردانهاست و فیلم های زیادی بازی کرده است. هرچند بازیگر شدن ساحل بکرانی ابتدا انتخاب پدر و مادرش بود اما وقتی که او کمی بزرگتر شد بازیگری به علاقه او تبدیل شد و بازیگری را ادامه داد. 

ساحل بکرانی


ساحل بکرانی علاوه بر بازی در سریال دردسرهای عظیم در چند فیلم دیگر نیز بازی کرده است. او یکی از محبوب ترین بازیگران کودک در این روزهاست و صفحه اینستاگرامش نزدیک به 70 هزار دنبال کننده دارد. 

 


ساحل بکرانی در وارش


ساحل بکرانی در سریال وارش نقش نداشته است. بازیگر نقش شیرین که گفته می شد ساحل بکرانی است در واقع فریماه احمدی است.  او در این سریال نقش نوه وارش را بازی کرده بود ، هرچند نقش او کوتاه بود اما یکی از نقش های مهم و تاثیرگذار بود. 

شباهت این دوبازیگر باعث شده بود تا عده ای تصور کنند او ساحل بکرانی است. 

ساحل بکرانی در سریال وارش
ساحل بکرانی در سریال دیو و ماه پیشونی


ساحل بکرانی در سریال  دیو و ماه پیشونی نیز بازی کرده و در کنار لیلا اوتادی و رامین ناصر نصیر بازی کرده است.  سریال «دیو و ماه پیشونی» بعنوان اولین سریال ژانر کودک و نوجوان  امسال به شبکه نمایش خانگی می آید.


ساخت این مجموعه به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی مهدی یاری فروردین سال جاری در سکوت خبری آغاز شده و روزهای پایانی تصویربرداری را سپری می کند.

ساحل بکرانی در سریال دردسرهای عظیم
«دیو و ماه پیشونی»بر اساس یکی از افسانه های کهن ایرانی نگاشته شده  است . در خلاصه داستان این سریال آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو که در داستان های شاهنامه با رستم دستان جنگیده بود؛ در فضایی فانتزی و شاد همسفر می شود،  سفری در دنیای امروز ؛ برای کودک درون همه افراد خانواده.
علی صادقی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، میرطاهر مظلومی، سیاوش چراغی پور، احمدرضا اسعدی، بهراد خرازی، نگین معتضدی، ستایش موسوی، نیلوفر شهیدی، علی کاظمی، الهام جدی، سارا محمدی، پارسیا شکوری، عسل قرایی و آتش تقی پور مهرداد حسن پور_علی زیاری ، الهه محمودی یکتا ، غلام قلندری ، یوسف صادقی ، ساحل بکرانی ، یزدان کوکبی صبا ، بازیگران این مجموعه هستند.

 

ساحل بکرانی و برادرش
زندگی خانوادگی ساحل بکرانی


ساحل بکرانی در حال حاضر محصل است او برادری به نام سامیار دارد که 4 سال از خودش کوچکتر است و شباهت بسیار زیادی به ساحل دارد.  آنها خواهری به نام ستاره دارند که بزرگترین فرزند خانواده است و راهی بجز هنرپیشگی را برای خودش برگزیده است. این خواهر و برادر بسیار شبیه به مادربزرگشان هستند. اما خواهر بزرگتر یعنی ستاره شباهت زیادی به مادرش دارد. 
ساحل بکرانی علاوه بر تحصیل در حال تکمیل دانش خود در حوزه بازیگری نیز هست. او در کلاس های بازیگری شرکت کرده و در حال اموختن است. 

 

دیدگاه‌ها
بهار 1402/11/24
من ساحل رو خیلی دوست دارم🌹🌹💜💜
🌹🖤🌹 1402/10/07
خیلی خوشگله واقعا خوش به حال پدر و مادرش😍😍😍
هدی 1402/10/03
سلام انشاالله زیر سایه پدر مادر تنت سالم باشه عزیزم
ناشناس 1402/02/15
ساحل عزیزم امیدوارم موفق و پیروز باشی
لیانا 1402/01/26
خیلی خوشگل و نازی و من خیلی عاشقتم 😘😘😘
ناشناس 1401/04/08
من هم ساحل و در دردسرهای عظیم ۲ در نقش بچه دوست داشتم
دریا بکرانی خواهر ساحل بکرانی 1401/04/07
خواهر عزیزم موفق باشی
ابوالفضل مرندی 1401/04/04
انشالله موفق وپایدار در راهی که خودشان در آینده انتخاب خواهند کرد باشند و خوشبخت واقعی در زندگانی شوند
بهاره 1401/04/02
من 8 ساله هستم و ساحل رو خیلی دوس دارم
یه دختر بد بخت 1401/03/24
😍😍😍😍💟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.