2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جزئیات جدید از سانسور شدید و توقف زخم کاری

جزئیات جدید از سانسور شدید و توقف زخم کاری

ساترا جلوی پخش سریال زخم کاری را گرفته است. توضیحات کارگردان سریال را اینجا بخوانید

جامعه پویا -قسمت هفتم سریال زخم کاری به دلیل سانسورهای شدید ساترا با تصمیم مدیران این سریال پخش نشد. 


سانسور شدید ساترا درباره قسمت هفتم سریال زخم کاری باعث شد تا داستان لطمه ببینید و به همین دلیل به گفته محمدحسین مهدویان این سریال پخش نشد. 
به گزارش روابط عمومی فیلیمو، بنا به روال گذشته مقرر بود فردا جمعه و از ساعت ۸ صبح، قسمت هفتم سریال «زخم کاری»، بر روی فیلیمو پخش گردد اما به دلیل عدم تفاهم و توافق تیم تولید با تیم نظارت ساترا و نقطه نظرات متفاوت طرفین در خصوص برخی موارد اصلاحی، به دلیل احترام به مخاطبان، متاسفانه قسمت هفتم پخش نمی‌شود.

جواد عزتی و رعنا آزادی ور در زخم کاری
فیلیمو به عنوان پلتفرم پخش امیدوار است با همراهی بیشتر طرفین و باز بودن درهای گفتگو، تعامل و تفاهم هر چه زودتر امکان پخش این قسمت سریال فراهم شود تا حقوق کاربران محترم و عوامل تولید حفظ گردد.


این در حالیست که محمدحسین مهدویان کارگردان این سریال هفته گذشته گفته بود اگر ساترا بخواهد همچنان به سانسور کردنش ادامه دهد برای حفظ حقوق مخاطب اجازه پخش ادامه ان را نمی دهد. او حالا در صفحه مجازی اش توضیحاتی داده  و نوشته است : 
از دوازده مورد سانسور قسمت هفتم سریال زخم کاری که قسمت مهم و جذابی هم هست، ده موردش را انجام دادیم و در دو مورد دیگر به خاطر جلوگیری از آسیب جدی به داستان، تصمیم به تعدیل صحنه‌ها گرفتیم. با این حال ساز و کار سانسور ساترا دو موردی که تعدیل شد را نپذیرفت و بدون دلیلی قانع‌کننده اصرار به حذف کامل‌شان دارد. به این ترتیب مجوز نمایش قسمت هفتم سریال زخم کاری را صادر نکردند و این قسمت به خاطر نداشتن پروانه‌ی نمایش فردا پخش نخواهد شد. هر چند حالا بیش از هر زمان دیگری خستگی روزهای دشوار این پروژه را بر تن‌مان حس می‌کنیم اما در این میان من فقط به تماشاگرانی فکر می‌کنم که یک هفته است منتظر تماشای قسمت جدید هستند و به همین سادگی از حق‌شان محروم می‌شوند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.