2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال The Boys

خلاصه داستان و بازیگران سریال The Boys

سریال The Boys چند قسمت و بازیگران آن چه کسانی هستند. همه چیز درباره سریال را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -سریال the boys سریالی است ساخت آمریکا با ژانر اکشن و جنایی  که در چندین کشور پخش شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته و در آی ام دی بی نیز امتیاز بالایی دارد. 

 


خلاصه داستان سریال the boys


 در خلاصه داستان این سریال آمده است : پسرها در جهانی قرار دارند که افراد ابرقدرت توسط عموم مردم به عنوان قهرمان شناخته می‌شوند و متعلق به شرکت قدرتمند وات اینترنشنال هستند که از آن‌ها بازاریابی و درآمدزایی می‌کند. ابرقهرمان‌ها در واقع از شخصیت‌های قهرمانانهٔ خود، بیشتر افراد متکبر و فاسد هستند. این مجموعه در درجهٔ اول بر روی دو گروه تمرکز دارد: هفت، تیم برتر ابرقهرمانان وات اینترنشنال و گروه پسرها، هوشیارانی که به دنبال کنترل قهرمانان فاسد هستند. پسرها توسط بیلی بوچر هدایت می‌شوند، كه همهٔ افراد ابرقدرت را حقیر می‌شمارد و هفت توسط میهن‌پرست (هوم لندر) خودخواه و ناپایدار هدایت می‌شوند. همانطور که بین دو گروه درگیری ایجاد می‌شود، این سریال اعضای جدید هر تیم را نیز دنبال می‌کند: هوگی کمبل از پسران، که پس از کشته شدن دوست دخترش توسط یکی از هفت نفر، به افراد پسرها می‌پیوندد. و آنی ژانویه / استارلایت از هفت، یک قهرمان جوان و امیدوار که مجبور می شود با حقیقت قهرمانانی که تحسین‌شان می‌کند روبرو شود.

سریال The Boys چند قسمت است


پسرها یک سریال شبکهٔ نمایش خانگی با ژانر ابرقهرمانی است که براساس یک کتاب داستان مصور با همین نام توسط گارت انیس و داریک رابرتسون ساخته شده‌است. این سریال توسط اریک کریپکه برای آمازون ساخته شده‌است، موضوع این سریال در خصوص گروهی است که سعی می‌کنند در برابر ابرقهرمانان فاسدی که از قدرت‌های ابرقهرمانیشان سوءاستفاده می‌کنند ایستادگی کنند.

 


بازگیران سریال the boys


آنتونی استار ، ارین موریارتی ، الیزابت شو ، جسی آشر ، جک کواید ، چیس کرافورد ، دومینیک مک الیگوت ، کارل اربن ، کارن فوکوهارا  و لاز آلونسو این سریال را بازی کرده و در واقع شخصیت های اصلی هستند. 

 

بازیگران سریال The Boys
سریال the boys چند قسمت است 


این سریال در دو فصل و 16 قسمت ساخته شده و هر قسمت نیز 50 دقیقه است که به فارسی نیز ترجمه شده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.