2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال به عشق تو سوگند

خلاصه داستان و بازیگران سریال به عشق تو سوگند

سریال به عشق تو سوگند سریالی در ژانر درام و از کشور هند است. جزئیات را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -سریال به عشق تو سوگند سریالی هندی در ژانر فانتزی و عاشقانه است که با تماشای آن یک فیلم هندی واقعی را می بینید. 

 


خلاصه داستان سریال به عشق تو سوگند

داستان این سریال در مورد تانوشری (تانو) کورانا و ریشی بدی دو دوست صمیمی از دوران کودکی است. پدران آنها، ویرندرا و راج هم دوستانی صمیمی بودند. تانو جان ریشی را نجات می ‌دهد و مانع غرق شدن او در رودخانه می‌شود. یک راهب و پیشگوی هندی می‌گوید که این دو تا هفت تولد بعدی برای همدیگر ساخته شده‌اند. همسر راج؛ مادر ریشی که از خانواده تانو چندان خوشش نمی‌آید راج را شستشوی مغزی می ‌دهد و او را مجبور می‌کند به فرانسه بروند.

به عشق تو سوگند


ریشی یک بوکسور شده و پسری خوش گذران است. تانو مشتاقانه منتظر بازگشت ریشی به هند است. ریشی به اجبار پدرش راج، همراه خانواده به خانه تانو در پاتیالا می‌رود. ویرندرا و همسرش شاردا، در یک حادثه تروریستی از دنیا رفته‌اند. راج به خانه تانو می‌آید و متوجه مرگ دوست صمیمی قدیمی‌اش ویرندرا و همسرش می‌شود. همه تانو، بانی از فرصت سوءاستفاده می ‌کند و دختر خودش نیها را به جای تانو معرفی می ‌کند و آنها همراه خانواده ریشی به بمبئی می ‌روند.

 


تانو و خواهرش آهانا به بمبئی می‌روند. ریشی و تانو همدیگر را می‌بیند و ریشی به شکل دیوانه واری عاشق تانو می شود. ازدواج ریشی با نیها فیکس شده است و تانو هم قرار است با مرد متاهلی به نام جلندر ازدواج کند. جلندر تانو را فقط برای اینکه بچه دار نمی ‌شوند می خواهد تا برای آنها یک بچه به دنیا بیاورد. آهانا تمام تلاش خود را می ‌کند تا  به ریشی کمک کند و ازدواج تانو با جلندر اتفاق نیفتد. آهانا به تانو داروی خواب آور می‌خوراند و به ریشی کمک می کند تا او را بدزدد. تانو بعد از به هوش آمد هویت واقعی ‌اش را به ریشی می‌ گوید و آن ها با هم ازدواج می‌ کنند و نیها و بانی مورد بی احترامی قرار می ‌گیرند. نیها به دوست پسرش ساندی به دروغ می‌گوید که ریشی به او تجاوز کرده است. ساندی که از دست ریشی عصبی است سعی دارد او را به ضرب اسلحه بکشد و در این بین تانو خودش را سپر بلای ریشی می‌کند و در آغوش ریشی می‌میرد. ریشی سعی می کند خودش را بکشد اما روح تانو به او می گوید که به زندگی او باز خواهد گشت.

 

 

تانو دوباره در غالب خواهرزاده ساندی، تانوجا به دنیا می‌آید. ریشی دلشکسته است. آهانا با برادر کوچکتر ریشی منپریت ازدواج  کرده و صاحب دو فرزند است. مدتی می‌گذرد و صورت تانوجا به شکل وحشتناکی در یک سانحه رانندگی می‌سوزد. مادربزرگ ریشی اشتباها عکس تانو را به پزشک می‌دهد. تانوجا صورت تانو را بعد از عمل جراحی دارد. ریشی که از تانوجا متنفر بوده تصمیم می‌گیرد با یکی از دوستانش به نام مالایکا ازدواج کند. راج در روز ازدواج با مالایکا، مالایکا را با دوست پسرش شیکر می‌بیند، از تانوجا می‌خواهد که عروس مراسم شود و با او ازدواج کند.

 


بعدا مالایکا متوجه می‌شود که تانوجا قبل از ازدواج با ریشی باردار بوده است و این موضوع را به رانو اطلاع می‌دهد. ریشی تصمیم می‌گیرد تانوجا را طلاق بدهد. دختر آهانا، اسمیلی به ریشی می‌گوید که او باردار است و تانوجا دکتر را مجبور کرده به خاطر حفظ آبرویش، اسم او در برگه آزمایش درج شود. ریشی از تانوجا معذرت خواهی میکند و کم کم عاشق او می‌شود. ریشی به دروغ به مالایکا قول ازدواج می‌دهد تا به قصد واقعی او از ازدواج با ریشی  پی ببرد. مالایکا را از خانه بیرون می‌اندازند و تانوجا و ریشی با هم رابطه نزدیک و صمیمی‌ای پیدا می‌کنند.

 


تانوجا از تولد قبلی‌اش مطلع می‌شود اما از ریشی می‌خواهد که به طلاق فکر کند چراکه معتقد است برای ریشی بدیمن است و هر دو درخواست طلاق توافقی می‌دهند. پوراب برادر ناتنی ریشی ۵۱ درصد سهام شرکت ریشی را برای انتقام گرفتن از راج طلب می کند.  تاونجا که پی به قصد شوم پوراب برده است ترتیبی می‌دهد که دارایی‌های ریشی به نام او شود. زن برادر ریشی، دیویا هم با پوراب هم دست می‌شود. حالا  رانو از ریشی می‌خواهد که با دختر دوستش نترا ازدواج کند و ریشی هم موافقت می‌کند.

وقتی ریشی مجبور به این ازدواج می‌شود تانوجا اموال بدی‌ها را به اسم خودشان برمی‌گرداند.  ریشی و نترا نامزد میکنند. نزدیک شدن  ظاهاری رابطه ریشی و نترا باعث می‌شود تانوجا خانه را ترک کند. ریشی به ایستگاه قطار می‌رود تا جلوی رفتن تانوجا را بگیرد و از روی عصبانیت یک سیلی به او می‌زند.  تانوجا آنجا را ترک می‌کند اما متوجه می‌شود باردار است......

بازپگران سریال به عشق تو سوگند


سریال به عشق تو سوگند چند قسمت است 

 

سریال هندی عشق تو  سوگند یکی از سریال ‌های طولانی کشور هند است که ۶۲۱ قسمت دارد و هر قسمت 21 تا 25 دقیقه است 
اکتا کاپور و شوبا کاپور تهیه کنندگان این سریال هندی هستند.

 


بازیگران سریال به عشق تو سوگند


راتیکا سینگار و شاراد مالهوترا نقش‌ های اصلی این سریال را ایفا کرده ‌اند. این سریال در ژانر فانتزی و عاطفی و محصول کشور هند است که از ۷ مارس سال ۲۰۱۶ میلادی تا ۲۸ جولای سال ۲۰۱۸ میلادی از شبکه کالرز تی وی هند پخش شده است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.