2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی کامل سعید شریعت خواننده سریال افرا

بیوگرافی کامل سعید شریعت خواننده سریال افرا

بیوگرافی کامل سعید شریعت خواننده سریال افرا را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سعید شریعت خواننده جوانی است که این روزها به خاطر خواندن تیتراژ پایانی سریال افرا نامش دوباره بر سر زبان ها افتاده است.

 

 
سعید شریعت خوانندگی را از سالها قبل شروع کرده است و آهنگ های بسیار موفقی را هم در عرصه موسیقی ارائه داده است. 
سعید شریعت یک دهه هفتادی با استعداد است او در ابتدا آواز سنتی را آموخت و در دستگاههای مختلف توانست اجراهای موفق زیادی داشته باشد. 

 


زندگی خصوصی سعید شریعت


از زندگی خصوصی سعید شریعت اطلاعات زیادی در دست نیست او در صفحجه مجازی اش نیز به معرفی ترانه ها و آلبوم هایش پرداخته است و چیزی از زندگی خصوصی اش منتشر نکرده است. 

سعید شریعت خواننده سریال افرا


زندگی حرفه ای سعید شریعت


سعید شریعت مدتهاست که با آهنگ ساز معروف بابک زرین کار می کند و آنها کارهای مشترک زیادی را با هم منتشر کرده اند. آلبوم روزهای آبی ، جنون ، سراب ، جانم عشقم ، پرستش ، ماه من ، عشق آمد و رویای من از جمله کارهای سعید شریعت است که بابک زرین نیز آهنگ سازی آن را بر عهده داشته است. 

 


سعید شریعت در سریال افرا

 


سعید شریعت تا کنون در قطعه برای سریال افرا داشته است تیتراژ پایانی سریال افرا که به من بغض بارانم مشهور است و قطعه ای دیگر که در سوگ پیمان خوانده است. 
این دو ترانه به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است. 

 


سعید شریعت اهل کجاست


همانطور که گفته شد سعید شریعت از زندگی خصوصی خودش اطلاعاتی منتشر نکرده است بنابراین اینکه او اهل کدام شهر ایران است هنوز مشخص نیست. 

 

دیدگاه‌ها
کامیار 1401/12/29
درود واقعا صدایه زیبایی داره و مشخصه بر عکس خیلی از خواننده های که ظرف ده سال گذشته یکباره شروع به دادن آلبوم های بی محتوا و تجاری کردند،جناب شریعت واقعا زحمت کشیده و رنج استاد برده و صداش رو خوب تربیت کرده و موسیقی رو خوب می‌شناسه.امیدوارم کارهای خوبش برای هنر و موسیقی این مملکت ادامه دار و ماندگار باشد.
ناشناس 1401/07/20
خوب ازون جایی ک من و سعید رفیق ۶ دانگ و همکلاسی آواز بودیم براتون بگم ک سعید اصفهانیه داداشش رضا هم اول شاگرد سید رضا طباطبایی بعد شجریان بود و الانم دنبال رو سیستم استاد شاهزیدی سعید هم اول پیش سید رضا بعد پیش شجریان بعد ایرج و بعدشم تهران و من افتخار میکنم بهش ک تونست ب جاهای بالایی ک استحقاق ش را داشت برسه ... خیلی روزها باهم میرفتیم کوه تمرین آواز یادشبخیر
فرخ 1401/02/14
خسته نباشید، چه بیوگرافی جامع و کاملی!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.