2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
واکنش مریم کاویانی به جدایی از شوهر دیپلماتش

واکنش مریم کاویانی به جدایی از شوهر دیپلماتش

مریم کاویانی که با رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه در دوران احمدی نژاد و سفیر ایران در لهستان ازدواج کرده بود به خبر جدایی اش واکنش نشان داد

جامعه پویا - مریم کاویانی بازیگر ایرانی که سه سال قبل با رامین مهمانپرست دیپلمات ایرانی ازدواج کرده بود نسبت به خبر جدایی‌اش از او واکنش نشان داد و تلویحا این خبر را تایید کرد. 

 

همسر سابق مریم کاویانی

مریم کاویانی مدت کوتاهی بعد از فوت همسر رامین مهمانپرست سفیر ایران در لهستان خبر ازدواجش با او را رسانه ای کرد. این خبر البته با حضور رامین مهمانپرست و مریم کاویانی در فرش قرمز یک فیلم که مریم کاویانی در آن بازی کرده بود منتشر شد و این دو روی فرش قرمز راه رفتند. 

سپس مریم کاویانی کار در سینما و تلویزیون را کنار گذاشت و با همسرش در لهستان به سر می‌برد تا اینکه نزدیک به دو ماه قبل عکس‌های رامین مهمانپرست از صفحه اینستاگرام مریم کاویانی پاک شد و او که مبتلا به کرونا نیز شده بود از زندگی به صورت تنها و انفرادی صحبت کرد و از اینکه دوباره به تلویزیون برگشته است. مریم کاویانی پیشتر با انتشار عکس‌هایی نوشته بود دوست دارد زندگینامه شوهرش را فیلم‌نامه کند.

 

مریم کاویانی و رامین مهمان پرست

رامین مهمانپرست دوبار نیز برای ریاست جمهوری کاندیدا شد اما وارد رقابت‌ها نشد. مریم کاویانی برعکس خبر ازدواجش که رسانه ای کرده بود خبر جدایی‌اش را رسانه ای نکرد و زمانی که این خبر در یکی از رسانه ها به نقل او منتشر شد با انتشار یک استوری به آن واکنش نشان داد. مریم کاویانی نوشت درباره جدایی از رامین مهمانپرست با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده و نخواهد کرد. 

 

رامین مهمانپرست و مریم کاویانی در لهستان

مریم کاویانی پیش از اینکه بازیگر شود پرستار بود او بعد از اینکه به صورت اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد و نقش یک پرستار را بازی کرد به دلیل درامد بالای شغل بازیگری شغل پرستاری را کنار گذاشت. او پیش از ازدواج با رامین مهمانپرست یکبار دیگر ازدواج کرده و جدا شده بود. مهناز افشار یکی دیگر از بازیگرانی بود که به این خبر واکنش نشان داد. وی که در آن زمان هنوز همسر یاسین رامین پسر محمدعلی رامین یکی از افراد با نفوذ دولت احمدی نژاد بود درباره ازدواج رامین مهمانپرست و مریم کاویانی نوشت : خب پس خدا رو شکر سیمرغ ازدواج سیاستمدارانه از روی شانه من برداشته شد

عکس استوری مریم کاویانی را اینجا ببینید 

استوری مریم کاویانی درباره جدایی اش

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.