2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

بیوگرافی کامل پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

سریال خسوف اولین ساخته مازیار میری در پلترفم خانگی است. پریا مجللی نقش سمیرا را در این سریال بازی می کند. بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -پریا مجللی بازیگر جوان کشورمان است که در سریال خسوف نقش سمیرا را بازی می کند. 


سریال خسوف اولین تجربه پریا مجللی مقابل دوربین است هرچند او بازیگری را از مدتها قبل شروع کرده است. 
 پریا مجللی متولد دهه ی ۷۰ است. او یکی از بهترین بازیگران نوظهور حوزه سینما و تلوزیون است که به تازگی وارد حوزه ی تصویر شده است.
پریا مجللی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و کلاس‌های موسسه کارنامه را پشت سر گذاشت. 


پریا مجللی ابتدا در چند تائتر نقش آفرینی کرد و سپس به عنوان بازیگر فیلم کوتاه ناخن‌گیر جلوی دوربین رفت از دیگر کارهای او تئاتر قوی‌تر است که پریا مجللی یکی از نقش های اصلی آن را ایفا کرده است. 

پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف


زندگی خصوصی پریا مجللی


پریا مجللی مجرد است ، تمرکز او بیشتر روی کارش است و زندگی شخصی‌اش را در کار دخالت نمی‌دهد. پریا مجللی در کنار بازیگری به زبان انگلیسی هم مسلط است و بسیاری از رمان‌ها و نمایشنامه‌های مطرح جهانی را به زبان اصلی خوانده است. 
پریا مجللی به مادرش علاقه بسیار زیادی دارد و آنطور که در از صفحه مجازی اش مشخص است مادرش مهمترین شخص زندگی اوست. 
پریا مجللی همچنین نسبت به حقوق حیوانات حساسیت زیادی دارد و حیوان خانگی هم نگهداری می کند. 
او دلنوشته هایی نیز به قلم خود منتشر می کند. پریا مجللی در یکی از نوشته هایش آورده است : 
شهامت از آن آنان است که یک روز صبح خودشان را در آینه نگاه می کنند و روشن و صریح این عبارت را به خودشان می گویند، فقط به خودشان:
"آیا من حق اشتباه کردن دارم؟"
فقط همین چند واژه... شهامت نگاه کردن به زندگی خود از روبرو، و هیچ هماهنگی و سازگاری در آن ندیدن. شهامت همه چیز را شکستن، همه چیز را زیر و رو کردن... به خاطر خودخواهی؟ خودخواهی محض؟
البته که نه، نه به خاطر خودخواهی...پس چه؟ غریزه بقا؟ میل به زنده ماندن؟ روشن بینی؟ ترس از مرگ؟
شهامت با خود روبرو شدن. دست کم یک بار در زندگی. روبرو با خود. تنها خود، همین. "حق اشتباه" ترکیب بسیار کوچکی از واژه هاست، بخش کوچکی از یک جمله.
اما چه کسی این حق را به تو خواهد داد؟
چه کسی جز خودت؟

سریال خسوف


پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف


خسوف سریالی ساخته مازیار میری به تهیه کنندگی همایون اسعدیان است. پریا مجللی برای اولین بار است که یک سریال خانگی را بازی می کند. او در این سریال نقش سمیرا را بازی کرده است. خسوف اولین ساخته مازیار میری در پلتفرم خانگی است و از نماوا منتشر می شود. از دیگر بازیگران این سریال المیرا دهقانی ، امین تارخ  و مینو شریفی هستند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.