2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال چادر گلدار از شبکه یک

ساعت پخش و تکرار سریال چادر گلدار از شبکه یک

ساعت پخش و تکرار سریال چادر گلدار ، بازیگران و خلاصه داستان آن را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال چادر گلدار یک مینی سریال در ژانر درام است که ماجرای رفاقت دو مادر بزرگ را نشان می دهد. این سریال از شبکه یک پخش می شود. 

 


خلاصه داستان سریال چادر گلدار


سریال چادر گلدار به کارگردانی محسن یوسفی در شش قسمت برای شبکه یک سیما با موضوع اجتماعی ساخته شده است. داستان سریال چادر گلدار درباره مادر بزرگ است که تلاش می کند گره های زندگی نوه اش را باز کند و وارد حواشی و  ماجراهای می شود.

چادر گلدار جزء اپیزود مجموعه روزهای بهتر است که در مورد دوستی دو مادربزرگ است که مینا جعفرزاده و مهتاج نجومی نقش این دو مادر بزرگ را در سریال چادر گلدار بازی می کنند.

سریال چادر گلدار


بازیگران سریال چادر گلدار


دیگر بازیگران سریال چادر گلدار عبارتند از: رامین ناصر نصیر، علیرضا استادی، سوگل طهماسبی، محمد رسول صفری، افشین نخعی، سمیرا حسینی، شبنم معززی، خسرو احمدی و فرشید صمدی پور.

 

ساعت پخش و تکرار سریال چادر گلدار


سریال چادر گلدار از روز شنبه 29 مهرما 96 به مدت یک هفته ساعت 22:15 از شبکه یک به نمایش به روی آنتن برود و تکرار سریال گلدار روز بعد ان راس ساعت 15 بعد از ظهر پخش می شود.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.