2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
آخرین وضعیت مهران غفوریان بعد از بستری در بیمارستان

آخرین وضعیت مهران غفوریان بعد از بستری در بیمارستان

مهران غفوریان به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری است. آخرین وضعیت او را اینجا بخوانید

جامعه پویا - همسر مهران غفوریان از بستری شدن او در بیمارستان خبر داد. 

آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان اعلام کرد همسرش سکته قلبی کرده و باید امروز تحت عمل جراحی قرار بگیرد. آرزو غفوریان از مردم خواست برای مهران غفوریان دعا کنند. 

او در صفحه مجازی‌اش با انتشار عکسی  نوشته است : امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی(سکته )شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد …فردا عمل قلب باز روی مهران انجام میشه ، عاجزانه از شما مردم مهربون میخوام که برای سلامتیش دعا کنید …

مهران غفوریان در دو سال گذشته وزن زیادی از دست داده است و به گفته خودش 50 کیلو از وزنش را کم کرده است. او گفته بود به دلیل بیماری که داشته اینکار را کرده است. 

مهران غفوریان چند سال قبل نیز به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود. 

گفته می شود پزشکان بیماری او را گرفتگی عروق قلبی تشخیص داده و اعلام کردند باید به صورت اورژانسی عمل شود. 

مهران غفوریان روی تخت بیمارستان

مهران غفوریان به تازگی در سریال نیسان آبی ساخته منوچهر هادی بازی کرده است. این دومین حضور مهران غفوریان بعد از تغییر چهره و استایل است.

 

دیدگاه‌ها
سعید 1400/07/28
دعا میکنیم انشاا... آقا مهران عزیز هرچه زودتر خوب بشه.
امیرم از بابلسر شمال ایران 1400/07/27
آرزوی سلامتی دارم برای هنرمند خوب و با اخلاق کشور امیدواریم هرچه زودتر خوب بشه و اون استارت خندهاش و دوباره بشنویم کلی کیف کنیم و بخندیم و آرزوی سلامتی دارم برای همه هنرمندان خوب این مملکت ما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.