2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کژال در سریال نون خ  3 کجاست

کژال در سریال نون خ 3 کجاست

جامعه پویا -سریال نون. خ ساخته سعید آقاخانی بازیگر طنز کشورمان است که طرفداران بسیار زیادی دارد. سریال نون .خ ماجرای زندگی مردی جا افتاده به نام نورالدین خانزاده است که می خواهد ساده و سالم زندگی کند و به فکر تولید و کار آفرینی است اما هربار مشکلاتی از جمله رفتارهای اشتباه مردم یا سیاست‌های غلط اقتصادی باعث می‌شود او با شکست مواجه شود. 

 


نورالدین خانزاده مردی است که 4 دختر دارد. مردی از اهالی غرب کشور با تفکرات مردسالارانه که دخترانش را بسیار دوست دارد و از اینکه پسر ندارد ناراحت نیست. 
شخصیت پردازی دقیق و درست این سریال باعث شده تا همه عناصر لازم برای یک سریال طنز دور هم جمع شود. 
یکی از شخصیت‌هایی که در فصل اول نون. خ بسیار مورد توجه قرار گرفت کژال بود صبا ایزدپناه که بازیگر تئاتر بود و بیشترین سابقه کاری‌اش در حوزه تئاتر است نقش کژال را بازی کرده است. 

کژال در سریال نون خ


او دختری است با روحیات مردانه که تلاش می کنداز پدر و خواهرانش مواظبت کند . رفتارهای مردانه همراه با ظرافت زنانه که در کژال است شخصیت او را دوست داشتنی و جذاب کرده و یکی از بازیگرانی است که مردم داستان آن را دنبال می‌کنند. 

 


کژال در فصل دوم نون خ حضور نداشت. شایعات زیادی دراینباره مطرح شد اما در نهایت هدیه بازوند بازیگر نقش روژان درباره علت نبودن کژال توضیحی داد و نوشت : دوستان ,خانوم صبا ایزدپناه در این فصل به دلیل هماهنگ نبودن زمان برنامه کاریشون، متاسفانه در این فصل حضور ندارند و جایشان بسیار خالیست.

 


سعید آقاخانی به احتران صبا ایزدپناه نقش او را به شخص دیگری نداد اما برای جبران جای خالی او شخصیت جدیدی وارد سریال شد. اینبار روناک وارد قصه شد. روناک خواهرزاده نورالدین خانزاده است نقش روناک را صهبا شرافتی بازی کرده است. او در اولین تجربه بازیگری‌اش جلوی دوربین سعید آقاخانی قرار گرفت و موفق ظاهر شد. شخصیت روناک شباهت بسیار زیادی به شخصیت کژال دارد. 

 

دیدگاه‌ها
سورانی 1402/07/28
سلام من نون خ بدونه کژال معنا ندارد انشاالله در فصل پنجم بیاید و بگویند او دانشگاه بوده است و اینکه اقا نوری ۴دختر دارد و در فصل های بعد یکی شان نیست وحذف میشود سوتی است
🍁🍁 1402/07/23
سلام بدون کژال اصلا فیلم حیجان زده نیست انشا الله در فصل پنجم بیاد
ناشناس 1402/07/19
سلام تمام جذابیت این سریال کمال بود کاش توفصل پنج نون خ کمال باشه
🙃🙃🙃 1402/07/16
من کژال رو خیلی دوست دارم اما بنظرم نقش روناک هم خیلی باحاله اما اینکه دیگه واقعا نامی از کژال نیست مسخرست ، این مورد هم که هی بازیگرا عوض می شه در تمامی فیلم ها منفی و بد است ، لطفاً توجه کنید راستی بنظرم فصل جدید نون خ به نسبت بقیه اشون اصلا ندرخشید و نبود😕
ناشناس 1402/03/24
جذابیت نون خ به کژال بود که اونو حذف کردن. خدا کنه تو نون خ ۵ باشه یا اگه نمیتونه ایشونو بیاره اصلا نیازه بهتره. کاش به جاش این علی صادقی بی مزه و بهادار خان و فریبرز رو نمیوردین تو سریال تا آدم مجبور نشه هی فیلمو بزنه جلو
دنیز 1402/02/20
حداقل نوری یه یادی از کژال بکنه اونم دخترش بوده ولی الان انگار ۳تا دختر داره مرجان و روژان و شیرین کاش توی فصل ۵دیگه بیارنش
سلام 1402/02/03
واقعا نقش خانم صبا ایزد پناه در نون خ عالی بود😞
طرفدار 1402/01/27
سلام من هم نقش روناک رودوس دارم وهم نقش کژال درفصل اول لطفا یه جوری فیلم روپیش ببرید که مجبورنشیدروناک روحذف کنید باتشکر
سعید آقاخانی 1402/01/23
سلام عرض میکنم خدمت تمان مردم شریف ایران سرکار خانم صبا ایزد پناه بخاطر مشکل زمان متاسفانه نتوانست در سریال نون خ ۴ حضور پیدا کند و ما از این بابت متاسف هستیم.
مصطفی 1402/01/17
کژال رو گذاشتن کنار مشکلی نیست..ولی چرا هیچ وقت از او ب عنوان دخترش اصلا یاد نمیکنه..انگار ن انگار ک ی روزی همچی دختری داشته..شخصیت ی پدر بی احساس رو بازی میکنه..

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.