2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل شادی مختاری بازیگر نقش صحرا صراف در سریال جزیره

بیوگرافی کامل شادی مختاری بازیگر نقش صحرا صراف در سریال جزیره

بیوگرافی کامل بازیگر نقش صحرا صراف را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شادی مختاری بازیگر جوان ایرانی است که در سریال جزیره نقش صحرا صراف  را بازی می کند. 
صحرا صراف متولد سال 73 و دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. او با شرکت در کلاس‌های بازیگری توانست بازیگری را آغاز کند. 
او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم است.

 

صحرا صراف در سریال جزیره
زندگی خصوصی شادی مختاری


شادی مختاری یک برادر دارد و با پدر و مادرش زندگی می کند. شادی مختاری بازیگری را از سریال دلدار آغاز کرده است او ازدواج نکرده و مجرد است.
شادی مختاری پس از 3 سال گذراندن دوره‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال "سایه بان" به دنیای هنر شناسایی شد.
سایه بان یک مجموعه تلویزیونی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی اجرا کرده‌است.

 


داستان سریال روایت زندگی دو جوان کارگر با نامهای سهراب (مجتبی پیرزاده) و سعید (محمد ولی زادگان) است که با هم رفیق صمیمی اند و هر کدام در زندگی خانوادگی خود با مشکلات زیادی که بیشتر جنبه مالی دارد دست به گریبانند.
شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، امین تارخ، بهزاد فراهانی و پریوش نظریه به ایفای نقش پرداخت اما از کارکترهای اصلی این مجموعه نبود.

 


شادی مختاری در مجموعه تلویزیونی "دلدار" به کارگردانی جمشید و نوید محمودی نقش «ندا» همسر رامین که سجاد دیرمینا این نقش را ایفا می کند، بازی کرده است. پخش این سربال در ماه رمضان 98 و از شبکه دو سیما است.
سریال دلدار روایتگر قصه زندگی یک دانشجوی نخبه به نام آرش است که بعد از بیماری مادرش و به خاطر تامین کردن هزینه درمان، درس و دانشگاه را رها می‌کند. او بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد اپلیکیشنی که در دانشگاه طراحی کرده بود را راه‌اندازی کند، اما در این مسیر نیاز به سرمایه دارد. از سوی دیگر در مسیر زندگی با دختری رو‌به‌رو می‌شود و …

شادی مختاری بازیگر نقش صحرا صراف


شخصیت تقریبا پیچیده ندا و چالش‌های ایفای این نقش می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه بازیگری این هنرپیشه باشد.
شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون مریم بوبانی، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق و بهزاد فراهانی ایفای نقش می کند.

 


شادی مختاری در نقش صحرا صراف در سریال جزیره


اولین تجربه شادی مختاری در شبکه خانگی با بازی در سریال جزیره در نقش صحرا صراف به دست آمد. او دراین سریال نقش خبرنگار اقتصادی را بازی می کند که درگیر عشق پسری ثروتمند می شود اما عشق آنها بی سرانجام می‌ماند و این شکست عشقی مسیر زندگی صحرا صراف را تغییر می دهد. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/10/13
سریال و ارشد و به خصوص صحرا واقعا خوب بودن تا الان..... بریم ببینیم تهش چی میشه
ناشناس 1400/10/06
این سریال عاشقانه است و اصلا معلوم نیست کی پشت این ماجراست واقعا این سریال جذاب و دیدنی است و من عاشق صحرا و ارشد شدم...
رها 1400/09/11
عالیه این سریال واقعا جذاب
رها 1400/09/11
واقعا سریال جذابیه
ناشناس 1400/09/04
وای عاشقشم
دیانا باصفا 1400/09/01
خیلی سریال جزیره خوبه من عاشق خان صحرا صراف شدم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.