2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل پویان گنجی بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا

بیوگرافی کامل پویان گنجی بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا

پویان گنجی فرزند فاطمه گودرزی است او نیز مانند مادرش هنرپیشه است. همه چیز درباره پویان گنجی را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -پویان گنجی هنرپیشه جوان کشورمان که از نوجوانی بازیگری را آغاز کرد متولد سال 67 است. 
پویان گنجی فرزند عبدالرضا گنجی مستند ساز و فاطمه گودرزی بازیگر است. پویان گنجی از نوجوانی در چندین سریال در کنارمادرش بازی کرده است و ازدواج او در سال 98 با دریا مرادی دشت دیگر بازیگر کشورمان خبرساز شد.

فاطمه گودرزی و فرزندش در سریال ایلدا


پویان لیسانس بازیگری دارد. خودش می گوید استاد اصلی و بزرگش مادرش بوده و پدر و مادرش در بازیگر شدنش و پیشرفتش بسیار موثر بوده اند. عبدالرضا گنجی پدر پویان کارگردان به نامی است که کارهای فاخر زیادی داشته است.  

پویان گنجی فرزند فاطمه گودرزی


همسر پویان گنجی


پویان گنجی در سال 98 با دریا مرادی دشت ازدواج کرد. پویان درباره ازدواجش گفته است: من و دریا 10 سال بود که همدیگر را می شناختیم و با هم رفت و آمد داشتیم همین آشنایی باعث شد تا ما همه چیز را درباره همدیگر بدانیم و زمانی که تصمیم گرفتم از او خواستگاری کنم دیگر حرفی باقی نمانده بود. ما برای خواستگاری به خانه دریا رفتیم و مادرم بیشتر صحبت کرد و با مادر دریا همه چیز را گفتند وبعد هم خیلی زود ازدواج کردیم. 
او نسبت به این ازدواج احساس رضایت دارد. 

 

پویان گنجی و همسرش دریا مرادی در سریال ایلدا


زندگی با مادر هنرپیشه


پویان گنجی از کودکی با شرایط بازیگری آشنا بود مادرش درکارهای زیادی بازی کرده و خیلی شبها را در کودکی سر صحنه گذرانده است. او می گوید: فاطمه گودرزی برای من هم مادر است و هم استاد او همه چیز را به من یاد داد و من از کودکی با بازیگری آشنا شدم در واقع من سر صحنه فیلم برداری بزرگ شدم و بیشتر وقت  ها با مادر و پدرم سر صحنه بودم. 
پویان گنجی یک خواهر به نام آوا دارد. آوا بازیگر نیست و کارهای هنری دیگری را دنبال می کند. شباهت پویان و آوا به مادرشان باعث شده تا لازم نباشد تلاش زیادی بکنیم تا متوجه شویم آنها فرزندان فاطمه گودرزی هستند. 

 

فاطمه گودرزی و فرزندانش


سریالهای پویان گنجی


سریال ایل دا(1398)
سریال جاده چالوس(1392)
سریال ما فرشته نیستیم
سریال چهل
فیلم مرا بشناس

فاطمه گودرزی و همسرش


پویان گنجی می گوید هرچند مادرش او را در یاد گرفتن حرفه بازیگری یاری کرده اما او روی پای خودش ایستاده است. او می گوید: برای اینکه بتوانم وارد بازیگری شوم تلاش زیادی کردم من پارتی نداشتم و باید روی پای خودم می ایستادم. به همین خاطر هم طول کشید تا بتوانم وارد بازیگری شوم. 
پویان در سریال ایلدا با مادرش فاطمه گودرزی و همسرش دریا مرادی دشت هم بازی است. پویان در این سریال نقش یاور را بازی می کند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.