2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ایمان صفا بازیگر نقش سربالا در بچه محل

بیوگرافی کامل ایمان صفا بازیگر نقش سربالا در بچه محل

ایمان صفا بازیگر جوان و کاربلدی است که نقش های متفاوتی را بازی کرده است. او در نقش سربالا دربرنامه بچه محل هم حضور دارد. بیوگرافی کامل او را بخوانید

جامعه پویا -ایمان صفا بازیگر و هنرمند ایرانی متولد سال 62 است. او هنرمندی بسیار کم حاشیه و موفق است که از انتخاب نقش های متفاوت ترسی ندارد. 
ایمان صفا یک خواهر دارد و رابطه خواهر و برادری را زیباترین رابطه دنیا می داند. خواهر ایمان صفا متولد سال 76 است و 14 سال از برادرش کوچکتر است اما این فاصله سنی نتوانسته خدشه ای به رابطه آنها وارد کند. 


ایمان صفا کارش را از تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما و تلویزیون شد. یکی از بهترین کارهای ایمان صفا بازی اش در فیلم شنای پروانه است. او در این فیلم با امیر آقایی بازی کرده است. او نقش یک لات را بازی می کند که در کنار امیر آقایی است. 
ایمان صفا در فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز است

ایمان صفا در شنای پروانه


زندگی خصوصی ایمان صفا


ایمان صفا ازدواج نکرده است و با خانواده اش زندگی می کند. او یک خواهر و پدر و مادر دارد و رابطه دوستانه میان اعضای خانواده مهمترین خصیصه خانوادگی آنهاست که به موفقیت همه اعضای خانواده کمک زیادی کرده است. جالب است بدانید ایمان صفا رابطه بسیار خوبی با بچه ها دارد و تئاتر های زیادی در حوزه کودک کار کرده است. 
ایمان صفا در تئاتر کمدی هم بسیار موفق بوده است و برای این موفقیت هم تلاش بسیار زیادی کرده است. او جزء معدود بازیگرانی است که هم در نقش جدی ظاهر شده و هم در نقش کمدی حضور داشته است. 
ایمان صفا با کاوه خداشناس رابطه دوستانه قوی دارد و می توان گفت بهترین دوست او کاوه خداشناس است. 

 


علاقه مندی های ایمان صفا


ایمان صفا به طور حرفه ای ورزش می کند. او یک فتوبالیست حرفه ای است و دروازه بان تیم هنرمندان است. علی صفا بدنسازی می کند و تحت نظر متخصص تغذیه می کند تا اندامنش سالم و متناسب باشد. 
ایمان صفابه موسیقی  و کتاب نیز علاقه زیادی دارد.

ایمان صفا و خواهرش


بازی در نقش سربالا


ایمان صفا در برنامه بچه محل نقش سربالا را دارد. برنامه بچه محل برنامه ای کودکانه است که چهره هایی چون کند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست ، سروش جمشیدی در ان بازی می کنند. 
عموپورنگ محور اصلی برنامه است و طراحی و اجرای اینکار با او بوده است. 

ایمان صفا در نقش سربالا


فیلم شناسی ایمان صفا

 


یقه سفید ها 
شنای پروانه
زنی با ارابه چوبی
داش آکل
خیابان شصت و هشتم
کوتاه مثل زندگی
یتیم خانه ایران
من یک ایرانی ام 
قرنطینه

ایمان صفا


سریالهای ایمان صفا


خط
ماهی ها
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد
عملیات 125
خدا حافظ بچه ها
خوب ، بد ، زشت
برنا
خونه یکی
بچه محل

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.