2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
پاک کردن رنگ مو به روش خانگی

پاک کردن رنگ مو به روش خانگی

از بین بردن رنگ مو از روی ساقه های مو کار دشواری است اما روش هایی طبیعی برای اینکار وجود دارد اینجا را بخوانید

جامعه پویا -از بین بردن رنگ های تیره و البته شرابی از روی سر دردسرهای خاص خودش را دارد. پاک کننده های شیمیایی آسیب جدی و شدیدی به مو می زنند از طرفی اگر بخواهید موهایتان را تغییر رنگ بدهید رنگ های تیره برای شما دردسر ایجاد می کند. 
برای اینکه رنگ های تیره را از روی سر پاک کنید روش هایی طبیعی هم وجود دارد. نکته مهم که باید یاداوری کنیم این است که برای از بین بردن رنگ مو بهترین کاری که می توانید بکنید این است که مو را در حالت اسیدی قرار دهید تا رنگ از بین برود. برای اینکار از اسیدهای طبیعی استفاده کنید تا هم آسیبی به مو وارد نشود و هم اینکه موی شما تغذیه شود. 

پاک کردن رنگ مو

ویتامین Cاستفاده کنید


ویتامین c به دلیل خاصیت اسیدی که دارد می تواند رنگ ماندگار موهای شما را پاک کند. برای اینکار ویتامین c را در آب حل کنید و مانند ماسک روی موهایتان بمالید یک ساعت بعد موها را بشویید. اینکار تاثیر بسیار زیادی روی پاک کردن موهایتان از رنگ های ماندگار دارد. میزان آب و ویتامین c باید به قدری باشد که یک خمیر به دست بیاورید


یکی از روش های عجیب و غریب اما موثر برای پاک کردن رنگ مو این است که یک چهارم قاشق مایع ظرفشویی به شامپویتان اضافه کنید و با آن موهایتان را بشویید اگر مایع ظرفشویی را به شامپو ضد شوره اضافه کنید و استفاده کنید نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت و رنگ مویتان سریع پاک میشود.

پاک کردن رنگ موی تیره

با لیمو ترش موهایتان را پاک کنید

 لیمو ترش نیز برای پاک کردن رنگ مو به شما کمک میکند کافیست آب لیمو ترش را به پوست سر و موهایتان بزنید بعد از گذشت نیم ساعت آن را با آب داغ بشویید و به موهایتان نرم کننده بزنید.

 


 سیر رنده شده استفاده کنید


سیر رنده شده را روی ساقه های مو قرار دهید و ماساژ دهید بعد از یک ساعت موهایتان را بشویید. رنگ به طور کلی از بین می رود.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.