2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل حسام منظور بازیگر نقش عبد در سریال نجلا

بیوگرافی کامل حسام منظور بازیگر نقش عبد در سریال نجلا

حسام منظور بازیگر جوان کشورمان متولد سال 59 است. بیوگرافی کامل او را بخوانید

جامعه پویا -حسام منظور بازیگر خوش پوش و خوش چهره کشورمان که با سریال بانوی عمارت به شهرت زیادی رسید متولد سال 59 است. 
حسام منظور 18 آذر ماه به دنیا آمده و کودکی و نوجوانی اش را در آذربایجان غربی شهر ارومیه گذارنده است. مادر حسام اهل ارومیه است.

 

حسام بعد از مهاجرت به تهران در دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شد و در رشته کارگردانی تئاتر تا مطقه فوق لیسانس تحصیل کرد. حسام منظور یکی از بازیگران برجسته تئاتر است. او سال 82 فعالیتش را آغاز کرد و در سال  ۱۳۸۸ برای نمایش «مکبث» به کارگردانی «رضا ثروتی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر دانشگاهی و در سال ۱۳۹۰ برای نمایش «مکبث» به کارگردانی «رضا ثروتی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر سال تئاتر از جشن بازیگر شد. او همچنین در سال ۱۳۹۵ برای بازی در نمایش «اودیسه» به کارگردانی «آرش دادگر» جایزه بهترین بازیگر سال را از سیزدهمین جشن بازیگر، دریافت کرد.

حسام منظور


اولین حضور حسام منظور در مدیوم تلویزیون در سریال بانوی عمارت بود که نقش شازده ارسلان را بازی می کرد. او برای بازی در این نقش هم به شهرت زیادی رسید و هم جایزه بهترین بازیگر سال تلویزیون را در جشنواره جام جم گرفت. 
حسام منظور سپس در سریال برادرجان با نسیم ادبی و کامرات تفتی و علی نصیریان هم بازی شد و آنجا هم خوش درخشید. 
حسام منظور یک هنرمند بی حاشیه است او از زندگی خصوصی اش بسیار کم صحبت می کند. حسام منظور ازدواج نکرده و با خانواده اش زندگی می کند. او صدای بسیار خوبی دارد و علاقه مندی هم به موسیقی کلاسیک دارد. 

 


حسام منظور در فیلم- سریال مست عشق که درباره زندگی مولاناست و حسن فتحی کارگردانی می کند با شهاب حسینی و پارسا پیروزفر و چند هنرپیشه ترکیه ای هم بازی شده است. 

 

 

حسام منظور بازیگر
فیلم شناسی 


    ۱۳۹۰    تلفن همراه رئیس‌جمهور    علی عطشانی    
    ۱۳۹۴    ربوده شدهبیژن میرباقری    
    ١٣٩٨    مست عشق    حسن فتحی    
    ١٣٩٨    طلاخون    ابراهیم شیبانی

حسام منظور در سریال نجلا نیز نقش آفرینی کرده است. او شخصیت اول مرد این سریال را بازی می کند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.