2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
عاشقانه پردیس عابدینی برای سینا مهراد در آقازاده

عاشقانه پردیس عابدینی برای سینا مهراد در آقازاده

پردیس پور عابدینی بازیگر جوان ایرانی است که با سریال آقازاده به سینمای ایران معرفی شد

جامعه پویا -پردیس پورعابدینی بازیگر تازه وارد سینمای ایران که با سریال آقازاده به به شهرت رسیده است با استوری جمله ای از دیالوگ سریال آقازاده از این سریال یاد کرد. 
پردیس پور عابدینی تا پیش از سریال آقازاده ، تئاتر کار می کرد و از جمله  هنرمندانی است که توسط نسیم ادبی به سینما معرفی شده است. 
پردیس پور عادینی که 23  ساله است. او در کلاس های مسعود کیمیایی بازیگر را یاد گرفته و تلاش زیادی برای رسیدن به سینما کرده است. 

 

استوری پردیس پور عابدینی خطاب به سینا مهراد


سریال آقازاده توسط حامد عنقا و بهرنگ توفیقی ساخته شده است. در این سریال جدال دو آقازاده خوب و بد با هم داستان را پیش می برد و در این میان پردیس پور عابدینی که نقش راضیه را بازی می کند و یک زن جاسوس است عاشق سینا مهراد مامور امنیتی و آقازاده خوب ماجرا می شود. 
مامور امنیتی این سریال حامد نام دارد که سینا مهراد نقش آن را بازی می کند. قرار بود نقش راضیه را ریحانه پارسا بازی کند اما حاشیه های ایجاد شده از سوی او باعث شد تا تیم کارگردانی سریال آقازاده او را کنار بگذارد و پردیس پور عابدینی را که بازیگر جدیدی است به سینمای ایران معرفی کند. پردیس پور عابدینی در استوری نوشته است: می خواستم به ندیدنت عادت کنم ولی الان که صدات شنیدم دیدم نمی تونم

این دیالوگ راضیه خطاب به حامد با بازی سینا مهراد در سریال آقازاده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.