2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کدام سلبریتی های سینمای ایران هنوز مجرد هستند

کدام سلبریتی های سینمای ایران هنوز مجرد هستند

سلبریتی های سینمای ایران زندگی های متفاوت و خاصی دارند برخی از این سلبریتی ها به خاطر همین زندگی متفاوت مجرد بودن را بر ازدواج ترجیح دادند همه چیز درباره این سلبریتی ها را اینجا بخوانید

جامعه پویا -زندگی هنرپیشه ها و سلبریتی ها همیشه زندگی های خاصی بوده، زندگی بسیار متفاوت از مردم عادی. سلبریتی ها محدودیت هایی در زندگی دارند که شهروندان عادی ندارد و از طرفی آزادی هایی دارند که برای شهروندان عادی آن آزادی ها ممکن است تبدیل به بحران شود. یکی از این آزادی ها انتخاب تنها زندگی کردن است. 
 

روزنامه خراسان نوشت: این موضوع را بارها در برنامه‌های مهمان محور تلویزیونی مثل دورهمی، خندوانه و... دیده‌اید. بسیاری از بازیگران در مواجهه با این سوال که چرا ازدواج نکردی؟ پیدا نکردن گزینه مناسب، نداشتن وقت، پیش نیامدن موقعیت آن و... را بهانه می‌کنند. اما آیا واقعاً مسئله این است یا مشکلات بزرگ‌تری در این زمینه وجود دارد؟ مشکلاتی که نیاز به تحلیل و بررسی روان‌شناسانه دارد. انزوای درونی بازیگران در همه جای دنیا وجود دارد و متأسفانه بعضی از سلبریتی‌هایی که ازدواج کرده‌اند، بعد از مدتی جدا شده و دوباره به همان زندگی تنهای خود رو آورده‌اند. در ادامه می‌خواهیم مجردهای سینمای ایران را معرفی کنیم و به این بپردازیم که چرا  برخی بازیگران اهل ازدواج نیستند؟ آیا این یک تصمیم خودخواسته است یا شرایط این‌طور ایجاب می‌کند؟

بیشتر بخوانید: جنجالی ترین طلاق ها در سینمای ایران ، از ریحانه پارسا تا مهناز افشار


نیکی کریمی و سوال بی جواب

 

علت ازدواج نکردن نیکی کریمی


سن: 48 سال

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران است. او یکی از هنرمندان سینماست که با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی به شمار می‌رود. او در بیست‌و‌یکمین دوره جشنواره فیلم فجر که سال ۸۱ برگزار شد، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» و« واکنش پنجم» شد. با کسب این همه موفقیت اما هنوز مجرد است و شریکی برای زندگی خودش انتخاب نکرده است.

 

پاسخ او به این سوال که چرا مجرد است و چندین بار از او پرسیده شده، فقط یک جمله است: «این سوال‌ها به دور از نزاکت است».(خبر آنلاین)

 

پژمان جمشیدی پسری سخت‌کوش اما تنها!

پزمان جمشیدی چرا ازدواج نمی کند


سن: 43 سال

فوتبالیستی که در عرصه بازیگری درخشید و می‌توان گفت یکی از بازیگران بسیار خوب این روزهای تلویزیون و سینمای ایران است، کسی نیست جز پژمان جمشیدی. او را می‌توان انسانی سختکوش و پرتلاش دانست که بی‌توجه به حرف وحدیث‌های بسیار درباره بازیگری‌اش فقط به هدف خود فکر و برای رسیدن به آن تلاش کرد و در نهایت مزد تلاش‌های خود را گرفت. با این حال، او هم جزو بازیگران و افراد مشهوری است که هنوز مجرد است و تنها زندگی می‌کند.

 

جمشیدی در برنامه دورهمی دلیل مجرد بودنش را این‌گونه بیان کرد: «تا 30 سالگی دوست داشتم در کنار پدر و مادرم باشم و آن‌ها را تنها نگذارم چون برادرم  به خارج از کشور رفته و خواهرم هم ازدواج کرده بود اما از 30 سالگی به بعد هم که تنها زندگی می‌کنم زیاد به این موضوع فکر نکرده‌ام، البته از 40 سالگی به بعد گاهی به ازدواج فکر می‌کنم ولی هنوز موقعیت اش پیش نیامده است.»

 

هانیه توسلی:  قدرت مادر شدن را در خودم نمی‌بینم!

 


سن : 41 سال

او متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان است. هانیه توسلی دیپلم علوم تجربی دارد و دانش‌آموخته کارشناسی نمایش نامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. از نخستین کارهایش در سینما سیاهی‌لشکر بودن در فیلم «سگ‌کشی» بهرام بیضایی بود. با فاصله یکی دو سال تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن از «هفتمین جشن خانه سینما» گرفت.

 

توسلی در گفت‌و‌گویی که مهرماه 90 با مجله«پردیس» داشته، در پاسخ به این سوال که  آیا برای ازدواج کردن و مادر شدن برنامه‌ای دارد یا خیر، گفته: «مادر شدن به نظر من فداکاری خیلی بزرگ و مسئولیت بزرگ‌تری است؛ من هنوز این قدرت را در خودم نمی‌بینم. من برای همه مادرها احترام قائلم و می‌دانم کاری که کرده‌اند، با هیچ‌چیز قابل مقایسه نیست. با دوستانم که حرف می‌زنم، متوجه می‌شوم این عشقی است که به همه سختی‌هایش می‌ارزد. جهان با عشق زنده است و عشق مادری هم کامل‌ترین، بی‌توقع‌ترین و خالص‌ترین عشق است اما با وجود این... یک چیزی یادم آمد.  15-16  ساله بودم که رمان «جان شیفته» رومن رولان را خواندم و آن لحظه خیلی دوست داشتم مادر باشم ولی الان نمی‌دانم. فکر می‌کنم بعضی چیزها رویم تاثیر گذاشته، به هرحال دم همه مادرها گرم. ان شاءا... که من هم یک روز قدرت مادر شدن را پیدا کنم.»

 

مهراوه شریفی‌نیا: شوهر خوب پیدا نمیشه!

 

 

مهراوه شریفی نیا دوست ندارد ازدواج کند


سن:  40 سال

او هم جزو بازیگرانی است که هنوز مجرد است. مهراوه فرزند خانواده‌ای هنرمند و بازیگر است که اولین بازی خود را در هشت سالگی و در فیلم «دزد عروسک‌ها» انجام داد. کودکان دهه شصتی این فیلم را به خوبی به یاد می‌آورند و همچنین بازی درخشان خانم آزیتا حاجیان، مادر مهراوه شریفی‌نیا در این فیلم را. او تا امروز در هر سه عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر نقش‌آفرینی کرده اما ازدواج نکرده است.

 

مهراوه شریفی‌نیا در پاسخ مهران مدیری در برنامه دورهمی که از او پرسیده بود چرا ازدواج نمی‌کند با خنده گفت: «شوهر خوب پیدا نمیشه!» مدیری مجدد پرسید شوهر خوب به کی میگن؟ که مهراوه شریفی‌نیا جواب داد: «راستش تا امروز این‌قدر درگیر کار بودم که تا حالا بهش فکر نکرده ام.»

 

بهرام رادان و دروغ سیزده

 

بهرام رادان چرا ازدواج نکرد


سن: 41 سال

بهرام رادان که متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است، از آن دسته بازیگرانی محسوب می‌شود که هنوز مجرد است و تصمیم به ازدواج نگرفته. در خور ذکر است که چند سال پیش وی با انتشار یک عکس در کنار یک زن در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را داد اما این خبر واقعیت نداشت و دروغ سیزده او بود! این عکس در واقع مربوط به حضور او در یک فیلم آمریکایی بود.

 

رادان گفته: «تشکیل خانواده یک نیاز است. یک نیاز عاطفی که در درون یک فرد به وجود می‌آید. البته چون از فردای روزی که تشکیل خانواده می‌دهی باید تمام امیالت را تقسیم کنی، اگر مرد این ماجرا نباشی به خطر می‌افتی. ترجیح من این نیست که کارنامه‌ای پر از ازدواج‌های ناموفق داشته باشم. ترجیح می‌دهم این بستر را طوری بچینم که بر اساس عقل من باشد نه احساسم.» (زندگی ایده آل)

 

احسان علیخانی برای مجرد ماندنش فقط یک دلیل دارد

 

احسان علیخانی


سن: 38 سال

مجری برنامه پربیننده عصرجدید یعنی احسان علیخانی هم از جمله افراد مشهور تلویزیون است که هنوز مجرد است. علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران و دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. او نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «ماه عسل» تبدیل به یک چهره معروف شد.

 

احسان علیخانی در جواب این سوال که چرا ازدواج نمی‌کند، فقط مشغله کاری را بهانه کرده و چیز دیگری نگفته است.


النازشاکردوست؛ ازدواج، هرگز!


سن: 36 سال

یکی از معروف‌ترین چهره‌های زنان سینمای ایران، الناز شاکردوست است که در سال 97 موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش زن را برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» کسب کند.  شاکردوست که به غیر از بازیگری، تجربه طراحی صحنه و لباس را هم دارد کارش را با بازیگری تئاتر آغاز کرده است.

 

«هرگز به ازدواج فکر نکرده‌ام. درباره ازدواجم این را هم بگویم که من آن‌قدر فالوئرها و هوادارانم را دوست دارم که همیشه با حمایت‌های آن‌ها روحیه و انرژی مضاعفی می‌گیرم و اگر روزی قرار باشد هر اتفاقی در زندگی شخصی من مثل ازدواج رخ بدهد، شخصاً این را حق آن‌ها می‌دانم که آن را در صفحه شخصی‌ام اعلام کنم.» (زندگی ایده آل)

 

مرموز مثل پارسا پیروزفر

 

 

علت مجرد بودن پارسا پیروزفر


سن: 48 سال

پارسا پیروزفر در 22 شهریور 1351 متولد شد. او تا کنون در زمینه‌های مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمه‌سازی، دوبله و همچنین شرکت در نمایش نامه‌های رادیویی تجربه کسب کرده است.

 

پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله یا رسانه‌ای گفت‌و‌گو نکرده و به همین دلیل، نظری درباره ازدواج از این بازیگر معروف ایرانی ثبت نشده است.

 

محمدرضا گلزار : به ازدواج فکر می‌کنم اما ...

 

محمدرضا گلزار به ازدواج فکر می کند


سن: 43 سال

یکی از معروف‌ترین سوپر استارهای ایران که به تازگی به کرونا مبتلا شده، محمدرضا گلزار است. او با وجود شایعات بسیاری که عده‌ای به خصوص در شبکه‌های اجتماعی هر بار خبر ازدواج و بعد از مدتی طلاقش را پخش می‌‌کنند، هنوز مجرد است.

 

تا امروز چندین بار، ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از او خواستگاری کرده‌اند اما جوابش منفی بوده است. با این حال، درباره دلایل مجرد بودنش گفته: «هیچ شخص خاصی مدنظرم نیست اما به ازدواج فکر می‌کنم و مصمم به انجامش هستم ولی ازدواج تصمیمی نیست و شرایط باید مهیا شود.» (ماهنامه پرتو)

 


حامد بهداد درباره دلایل مجرد بودنش چه گفته؟

 

 

حامد بهداد و ماجرای ازدواجش
سن: 47 سال

حامد بهداد که انتقادهای زیادی به آن وارد شد، متولد 26 آبان ۱۳۵۲ در مشهد است. او در خانواده‌ای متولد شد که با هنر آشنایی داشتند. پدرش شاعر است و البته همه اعضای خانواده اهل شعر و مشاعره هستند. وی تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی بازیگری تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به پایان رسانده است و هم اکنون مجرد است.

 

او در گفت‌و‌گویی درباره دلیل ازدواج نکردنش اظهار کرده: «به زندگی مشترک اعتقاد دارم. روش درستی است چون طی سالیان جواب داده است. آن حالت درست الان با شرایط زندگی من هماهنگ نیست. این اعتقاد من است. بدیهی است که دوست دارم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم اما الان شرایطم مناسب نیست. در هیچ کجا از این شهر، من هیچ کورسویی از دوست داشتن در یک حریف و همراه نمی‌بینم». (زندگی ایده آل)
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.