2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
افشاگری ریحانه پارسا درباره ارتباطش با مهدی کوشکی؛ هیچوقت همسرش نبودم!

افشاگری ریحانه پارسا درباره ارتباطش با مهدی کوشکی؛ هیچوقت همسرش نبودم!

ریحانه پارسا مدعی شده هیچ وقت همسر مهدی کوشکی نبوده است وحالا مهدی کوشکی پاسخ این ادعا را داده است .اینجا را بخوانید

جامعه پویا -ریحانه پارسا بعد از مهاجرتش از ایران در یک لایو اینستاگرامی مدعی شد هیچ وقت بامهدی کوشکی ازدواج نکرده و فقط با او در یک رابطه بوده است و به دروغ توافق کرده اند که بگویند عقد کرده اند.  


او مدعی شد شناسنامه‌اش سفید است و نباید به او بگویند مطلقه. مهدی کوشکی به این سخنان واکنش نشان داد و مدعی شد با ریحانه پارسا صیغه کرده و صیغه نامه مکتوب نیز موجود است.

 

او نوشت: از این شرایط سوء استفاده نکنید. به خاطر شرایط مذهبی که پدرم من دارد ما حرف هایمان را زدیم و برای اینکه نا محرم نباشیم صیغه کردیم و حتی یکبار صیغه نامه را تمدید کردیم که صیغه نامه مکتوب هم پیش پدر ریحانه است و این حرف‌ها که ما نامحرم بودیم درست نیست. قبل از اینکه به زما عقد برسیم رابطه ما تمام شد و دیگر عقد رسمی نبود اما صیغه کرده بودیم.  
ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی 6 ماه بیشتر دوام نیاورد و آنها خیلی زود از هم جدا شدند. حالا ریحانه پارسا مهاجرت کرده و حرف هایی میزند که مهدی کوشکی مدعی است این حرف ها دروغ است.  

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.