2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ریحانه پارسا با امیر تتلو ارتباط دارد؟!

ریحانه پارسا با امیر تتلو ارتباط دارد؟!

ریحانه پارسا دختر پرحاشیه سینمای ایران که این روزها و بعد از مهاجرتش همچنان سعی می‌کند در مرکز توجه باشد اینبار شایعه رابطه‌اش با امیر تتلو مطرح شده است.

جامعه پویا - حاشیه‌های ریحانه پارسا همچنان ادامه دارد و با اینکه حرف‌هایش همسر سابقش مهدی کوشکی را هم به واکنش وا داشته اما ریحانه پارسا همچنان دست بردار نیست و هر روز یک حاشیه رو می‌کند. 

او بعد از مهاجرت از ایران با محسن افشانی لایو گذاشت و حالا خبر از رابطه جدی او با تتلو مطرح شده است. 

کافه سینما نوشت : هر چند این ارتباط و دوستی را هیچکدام از طرفین علنی نکردند اما یکی از دوستان نزدیک امیر تتلو این رابطه را به هر دو نفر تبریک گفت. 

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد».

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است.

گفتنی است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، لقب «خسرو آواز ایران» را برازنده خودش دانسته بود و مدعی شد که خسرو آواز ایران من هستم.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.