2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
چند تکنیک برای آرایش سریع

چند تکنیک برای آرایش سریع

خانم‌های کارمند به دلیل اینکه همیشه وقت کمی دارند با چالش آرایش صورت مواجه هستند. ترفندهای آرایش سریع برای خانم‌ کارمند را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -خانم‌های شاغل معمولا فرصت زیادی برای آرایش کردن ندارند ،از طرفی چون بیشتر وقت خود را خارج از خانه هستند حتما باید آراسته باشند. 
برای اینکه یک خانم آراسته باشید و خیلی سریع بتوانید آرایش کنید و از خانه خارج شوید از چند تکنیک ساده استفاده کنید.


 آرایش چشم بدون خط چشم


کشیدن خط چشم زمان زیادی می‌برد. بنابراین لازم نیست برای زیبایی چشم هایتان اینکار را بکنید. یک سایه سبک با رنگی ملایم انتخاب کنید و پلکتان را سایه بزنید. در امتداد مژه‌هایتان در پلک زیر یک سایه سفید براق بکشید و مژه‌هایتان را ریمل بزنید. چشم‌هایتان حالت بسیار زیبایی می گیرد و گیرایی آن بالا می‌رود. شما بااینکار بسیار کمتر از خط چشم کشیدن زمان نیاز دارید.

 

خط چشم


کرم چندکاره


کرم زدن یک کار زمان‌بر است. اگر قرار است کرم مرطوب کننده، ضد آفتاب و کانسیلر و کرم‌پودر بزنیند حداقل باید نیم ساعت وقت بگذارید به جای اینکار یک کرم مرطوب کننده و یک کرم چندکاره بزنید. زمانی که باید بگذارید را به یک سوم کاهش می‌دهد. از پوستتان به خوبی مراقبت کنید چون درصورتی که پوست خوبی داشته باشید لازم نیست حتما آرایش کنید و کرم‌های مختلف بزنید. همینکه یک مرطوب کننده روی پوستتان باشد کافی است. 

 

 

آرایش صورت

رژ لب پررنگ


یکی از راههایی که می توانید زمان کمتری برای آرایش بگذارید و بخش های دیگر صورتتان را آرایش نکنید استفاده از رژ لب پررنگ و گیراست. اینکار باعث می‌شود آرایش نکردن بخش‌های دیگر صورت چندان به چشم نیایید. لب‌های خانم ها بسیار مورد توجه است و آرایش و تمیزی آن بسیار مهم است. بنابراین از یک رژ پررنگ که به لبها و پوست صورتتان می‌آید استفاده کنید و بخش های دیگر صورت را آرایش نکنید. اگر دوست ندارید از رژ پررنگ استفاده کنید می‌توانید از حالت دهنده ها استفاده کنید از رژهایی استفاده کنید که به لب حالت می‌دهد و آن را زیبا می‌کند اما رنگ پری ندارد. 

 

 

 

آرایش چشم ساده
نسبت به تمیزی صورتتان حساس باشید

 

تمیز نگه داشتن صورت یکی از مهمترین کارهایی است که خانم‌های شاغل باید انجام دهند. موهای زائد صورت را تمیز کنید. اینکار را لازم نیست هر روز انجام دهید و هر 10 روز یکبار هم انجام دهید خوب است. اگر صورت شما موی کلفت دارد حتما آن را بگیرید. تمیزی صورت باعث شفافیت و درخشندگی ان می‌شود بنابراین صورت خود را درخشان کنید. در روزهای تعطیلی حتما از یک ماسک آرامبخش استفاده کنید تا پوست شما بتواند به خوبی نفس بکشد و استراحت کند.

 


مدل موی ساده

 

اگر موهای لختی دارید می‌توانید آن را دم‌اسبی ببندید و خیلی ساده تزئین کنید. لازم نیست حتما از سشوار و اتو استفاده کنید. اگر موهایتان فر و حالت دار است از موس استفاده کنید تا حالت خود را حفظ کند و زیبایی طبیعی داشته باشد. استفاده از موس می‌تواند ساعت‌های موهای شما را در یک حالت زیبا حفظ کند.

 

 

 

مدل موی ساده
موهایتان را یک رنگ کنید

 


اگر دوست دارید موهای طبیعی خودتان را داشته باشید آن را رنگ نکنید و اگر رنگ کردید و خسته شده اید یک رنگ نزدیک رنگ موهای طبیعی خودتان روی آن بگذارید اما اجازه ندهید رنگ موهایتان دو تیکه و زشت شود. ریشه گیری هر 10 روز بهترین کار برای زیبایی رنگ موی شماست. اگر موی سفید دارید هر 10 روز ریشه های بلند شده مویتان را رنگ کنید. 

 


لبخند بزنید


زنانی که لبخند می‌زنند زیباتر از زنانی هستند که چهره‌ای جذاب اما بی‌لبخند دارند. گیرایی لبخند را فراموش نکنید چون ایردات صورت شما را می‌پوشاند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.