2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مژه مگنتی چیست و چطور می توان از آن استفاده کرد

مژه مگنتی چیست و چطور می توان از آن استفاده کرد

مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یک نوع مژه مصنوعی جدید است که بسیار پرطرفدار است و آرایشگران زیادی آن را توصیه می کنند. همه چیز درباره مژه مگنتی را اینجا بخوانید

جامعه پویا - مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی مژه ای است که در دسته مژهای مصنوعی قرار میگیرد اما به دلیل مزایایی که دارد بسیار مورد استقبال خانم هاست. 
مژه مگنتی سختی مژهای مصنوعی دیگر را ندارد و به راحتی روی پلک شما قرار میگیرد. برای اینکه مژه مگنتی را روی پلک قرار دهید فقط کافی است که جهت پلک را درست تشخیص دهید. مژه مگنتی را مدت زمان زیادی میتوانید استفاده کنید به شرطی که این مژه ها را خوبی و کاملا بهداشتی نگهداری کنید. 

مژه مغناطیسی
انواع مژه مگنتی


مژه های مگنتی انواع مختلف دارد که قبل از خرید باید بدانید دقیقا چه نوع مژه مگنتی می خواهید. 
مژه های مگنتی مژه مگنتی با موی طبیعی
مژه مگنتی ابریشم طبیعی
مژه مگنتی ابریشم مصنوعی
مژه مگنتی گوشه چشمی
مژه آهنربایی تک مگنتی
مژه آهنربایی دو مگنتی
مژه مغناطیسی سه مگنتی


مژه مگنتی از دو قسمت تشکیل شده مژه مکنتی برای پلک بالا و مژه مگنتی برای پلک پایین. اگر قصد دارید از مژه مگنتی قسمت پایین پلک استفاده کنید باید بدانید که مگنتی یا محور مغناطیسی آن در قسمت پایین و زیرین قرار دارد و از بابت دیده شدن نگرانی نداشته باشید. 

 


چطور مژه مگنتی را روی نصب کنیم


برای نصبکردن مژه مگنتی ابتدا باید در محل رویش مژه ها روی پلک با دقت در نظر بگیرید. بعد از قسمت انتهایی پلک مژه را روی محل رویش مژه های خودتان قرار دهید. مژه ها را بین انگشت شصت و اشاره بگیرید و به آرامی روی پلک قرار دهید. حالا کار تمام است شما با موفقیت مژه ها نصب کردید. 

مژه مگنتی


چطور مژه مگنتی را از چشم جدا کنیم


از قسمت بیرونی چشم با انگشت شصت و اشاره بخش کوچکی از مژه را در دست بگیرید و به آرامی بلند کنید لازم نیست هیچ کار دیگری بکنید و مژه به راحتی از چشم شما بلند شد و جدا می شود. 
کاری که باید خیلی دقیق انجام بدهید این است که اجازه ندهید ماده آرایشی به مژه بخورد کند. چرا که خیلی زود آن را از بین می برد. 

 


با مژه مگنتی چطور آرایش کنیم


آرایش کردن با مژه مگنتی هیچ مشکلی ندارد اما باید توجه داشته باشید قبل از اینکه مژه را روی پلک قرار دهید باید آرایش خود را کامل کنید. بعد از زدن کرم ها و آرایش چشم مژه مگنتی را روی پلک و مژه های خودتان قرار دهیدو مژه مگنتی به دلیل زیبایی و طبیعی بودن بسیار زیاد جلوه بسیار خاص و زیبایی به چشم های شما می دهد. 

انواع مژه مغناطیسی


چه کسانی از مژه مگنتی می توانند استفاده کنند


برخی از مدل های مژه مگنتی برای گریم های خاص است که مانکن ها یا هنرپیشه ها در نقش های متفاوت از آن استفاده می کنند. این مژه ها بسیار پر و اغراق شده هستند. بنابراین توصیه نمی شود که از این مژه ها استفاده کنید. مژه های مگنتی یک تکه یا دوتکه انتخاب مناسبی می تواند برای شما باشد. اگر مژه خیلی پر باشد چشم های شما را ریز نشان می دهد و جذابیت چشم ها تحت تاثیر بلندی و پری مژه قرار می گیرد. بنابراین مقدار کمی از مژه مگنتی به همراه مژه های خودتان زیبایی چشم شما را دو برابر می کند. 

 


مزایای مژه مگنتی 


معایب روش کاشت مژه و مژه مصنوعی های چسبی را ندارد.
در این روش برخلاف کاشت مژه به دلیل استفاده نکردن از چسب مژه و مواد شیمیایی ، فرد دچار حساسیت چشمی و بیماری نمیشود.
نیاز به ترمیم مجدد و مراقبت ندارد.
به راحتی روی مژه سوار میشود و هر موقع که خسته شدید با یک حرکت آن را بر میدارید.
از نظر مالی نیز برای شما به صرفه است و هزینه های مازادی که کاشت مژه دارد را ندارد.
استفاده از آن آسان است ومی توانید موقع استراحت، استحمام می توانید آنها را بردارید و دوباره استفاده کنید. هنگام خارش چشم خود میتوانید آنرا بردارید و با خیال راحت چشمان خود را بمالید.
وزن سبکی دارد.
دارای قابلیت استفاده مجدد را دارد. 

روش چسباندن مژه مگنتی


معایب مژه مگنتی


کسانی که از این مژه ها استفاده می کنند بسیار راضی هستند. البته باید توجه کنید خاصیت مغناطیسی این مژه ها در صورت استفاده بیش از اندازه و در حالت پر ممکن است به چشمان شما آسیب برساند. 
اما سبکی این مژها رضایت مشتریان را جلب کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.