2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
راهنمای خرید بهترین شلف برای خانه و آشپزخانه

راهنمای خرید بهترین شلف برای خانه و آشپزخانه

بهترین شلف را برای خانه و آشپزخانه چطور انتخاب کنیم و از کجا بخریم؟ این مطلب شما را راهنمایی می کند.

جامعه پویا -شلف کاربردهای زیادی در خانه و آشپزخانه دارد. شلف می تواند هم زیبایی خانه شما را بیشتر کند و هم می تواند یک مرتب کننده عالی برای وسایل خانه باشد. 
شلف ها سبک های متفاوتی دارند و بهترین روش انتخاب یک شلف مناسب این است که شما ابتدا بدانید چیدمان خانه شما چه سبکی است. برای خرید شلف شیک و البته ارزان و با قیمت مناسب می توایند از فروشگاهی که در این مطلب معرفی شده است کمک بگیرید.

شلف چوبی


شلف های کلاسیک برای خانه های کلاسیک


اگر از جمله خانم هایی هستید که سبک چیدمان خانه شما کلاسیک است اصلا نگران نباشید چرا که شلف ها طراحی های کلاسیک نیز دارند. شلف هایی که با گرهع چینی ساخته شده است برای منازلی که چیدمان کلاسیک دارند بسیار شیک است. برای اینکه شلف شیک و زیبا برای خانه انتخاب کنید به رنگ دکور خانه و چوب هایی که در خانه استفاده شده است نیز توجه کنید. اگر چوب مبلمان خانه شما تیره است از شلف های تیره استفاده کنید و سعی کنید بیشترین نزدیکی را به رنگ مبلمان شما داشته باشد. 


شلف در محل های مختلف خانه می تواند به شما کمک کند تا خانه ای منظم داشته باشید. اگر از اینکه کنترل های تلویزیون و ریسیور را هربار از یک جای خانه باید بردارید یا اینکه سیم های آویزان اطراف تلویزیون شما را اذیت میکند می توانید از شلف های مخصوص تلویزیون و ریسیور استفاده کنید. این شلف ها در کنار یا زیر تلویزیون استفاده می شود و تی وی روم را بسیار مرتب می کند ضمن اینکه نمای بسیار زیبایی هم دارد. 

 


شلف برای سرویس بهداشتی


شلف برای سرویس بهداشتی هم یک ایده مدرن و زیبا برای دکور است. یکی از چالش های خانم ها قرار دادن حوله و دستمال کاغذی و خوشبو کننده در فضای سرویس بهداشتی است. برای اینکه همیشه حوله های تمیز داشته باشید که در معرض میکروب نباشد می توانید خارج از سرویس بهداشتی شلف قرار دهید. این شلف ها را با دکور های مختلف تزئین کرده و در کنارش دستمال و حوله قرار دهید. شلف های سرویس بهداشتی معمولا سفید رنگ یا به رنگ چوب هستند. شلف های سرویس بهداشتی را با به حصیر تزئین کنید. 

 

شلف فلزی


شلف برای آشپزخانه 


شلف در آشپزخانه به صورت ایستاده ، کنار اجاق گاز یا نصب روی دیوار استفاده می شود. شلف های آشپزخانه برای نظم دادن به ظروف ادویه و چاشنی ها بسیار مناسب است. برخی خانم ها از شلف های بزرگ برای ظروف آشپزخانه مثل بشقاب و کاسه نیز استفاده می کنند. 
نکته بسیار مهمی که درباره شلف های آشپزخانه باید در نظر داشته باشید این است که این شلف ها از جنسی باشد که به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید. شلف های آشپزخانه به دلیل اینکه چربی زیادی روی آن است می نشیند تمیز کردن این شلف ها می تواند به یک چالش برای شما تبدیل شود. 
شلف های فلزی هم در بازار موجود است و البته دوام زیادی دارد اما زیبایی شلف های چوبی بسیار بیشتر است. البته حتما باید به رنگ و جنس کابینت ها توجه داشته باشید و بعد این شلف ها را انتخاب کنید. 

 

خرید اینترنتی انواع شلف

 

انواع شلف ها را می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش بدهید. برای این کار باید ابتدا فروشگاهی مطمئن و قانونی و مجوزدار انتخاب کنید و سپس به بحث کیفیت و همچنی قیمت اهمیت بدهید. لینک زیر شما را به بخش شلف و استند فروشگاه باسلام راهنمایی می کند و می توانید از تخفیف های آن نیز بهره مند شوید.

 

کلیک کنید: بازدید و سفارش اینترنتی انواع شلف برای خانه


نکته مهم در انتخاب شلف


توجه داشته باشید استفاده زیاد از شلف خانه شما را به یک مغازه تبدیل می کند بنابراین استاندارد استفاده از شلف در خانه دو تا سه عدد است و نباید بیشتر از آن از شلف استفاده کنید چون منزل شما شبیه به مغازه می شود و زیبایی که شلف می تواند ایجاد کند را از بین می برد.   

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.