2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
راهنمای خرید ست نوزادی دخترانه و پسرانه

راهنمای خرید ست نوزادی دخترانه و پسرانه

بهترین ست نوزادی را از کجا به صورت اینترنتی و آنلاین بخریم و این ست چه ویژگی هایی باید داشته باشد

جامعه پویا -روزهای آخر بارداری همیشه برای مادران با اضطراب زیادی همراه است چرا که آنها میخواهند مطمئن شوند حتما همه چیز کامل است و نوزادشان که قرار است پا به این دنیا بگذارد چیزی کم ندارد. به همین دلیل بستن ساک بیمارستان بسیار مهم است. یکی از وسایلی که در ساک بیمارستان باید همراه داشته باشید ست نوزادی است. ست نوزادی شامل وسایلی است که نوزاد در بیمارستان نیاز دارد و باید هنگام ترخیص بپوشد و از بیمارستان خارج شود. 

 


ست نوزادی البته بعد از خروج از بیمارستان نیز مورد نیاز کودک است. توجه داشته باشید نوزاد شما در چند ماه ابتدایی به دنیا آمدنش حتما نیاز به ست نوزادی کامل دارد چرا که ممکن است نوزادی داشته باشید که با رفلاکس معده مواجه باشد و بنابراین نیاز به چندین ست نوزادی دارید. 

 

ست نوزادی را آنلاین بخرید


ست نوزادی شامل چه چیزهایی است 


ست نوزادی شامل سرهمی آستین دار، یک پتوی نازک کوچک ، دستکش ، پاپوش ، پیش بند و کلاه است. هرکدام از این وسایل برای نوزاد شما بسیار ضروری است. دستکشها از این جهت برای نوزاد ضروری است که نوزاد بدون اختیار مدام دستهایش را روی صورتش می مالد و از آنجایی که پوستش نازک است ممکن است صورتش را خراش دهد و دستانش سرد شود بنابراین دستکش برای نوزاد ضروری است. پاپوش هم به دلیل جلوگیری از گزیدگی و گرم نگه داشتن نوزاد بسیار ضروری است . 
از دیگر وسایل ست نوزادی پیش بند است. پیش بند برای نوزادانی که استفراغ می کنند خیلی مهم است بعضی از نوزادان به دلیل اینکه رفلاکس معده دارند به پیش بند نیاز دارند و بهتر است پیش بند داشته باشید ضمن اینکه هنگام شیر دادن به دلیل اینکه فک نوزاد هنوز محکم نیست بنابراین سرازیر شدن شیر از دهان نوزاد امری طبیعی است بهتر است پیشبند را هم در ست نوزادی داشته باشید. 
پتو نیز به دلیل ضروری بودن گرم نگه داشتن کودک از وسایل موجود در ست نوزاد است. از این پتو به هنوان حوله حمام هم می توانید استفاده کنید چون جنس لطیف و خوبی دارد و آبگیری آن بالاست.

 


چه مواردی را در ست نوزادی باید در نظر گرفت


برای ست نوزادی باید حتما نوع پارچه آن را مد نظر قرار دهید. بهترین پارچه برای ست نوزادی پارچه نخ پنبه است که با رنگ طبیعی رنگ شده باشد چرا که پوست نوزاد بسیار لطیف و حساس است بنابراین حتما نسبتا به جنس پارچه ست نوزادی حساس باشید. برخی از ست ها با رنگ طبیعی رنگ آمیزی شدند که برای نوزاد بهتر است اما اگر ستی با رنگ مصنوعی رنگ شده باشد ممکن است در نوزاد باعث حساسیت شود.

 

خرید اینترنتی ست نوزادی دخترانه و پسرانه

 

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید ست لباس بیمارستانی نوزاد و سایر وسایل مورد نیاز کودک تازه متولد شده، فروشکاه مادران است که در آن همه نوع کالایی که لازم دارید پیدا می کنید البته به غیر از شیر خشک و مواد غذایی. در خرید آنلاین از این سایت می دانید لوازم موردنیازتان را از محلی تهیه می کنید که مجوزهای قانونی لازم را دارد، پرداخت آن از درگاه امن و مطمئن انجام می شود و تا 7 روز نیز می توانید کالا را بازگردانید. لینک زیر شما را به این مرکز اینترنتی خرید لوازم نوزادان راهنمایی می کند و در نوار بالای آن در بخش پوشاک ست های لباس بیمارستانی را نیز مشاهده خواهید کرد.

 

وارد شوید: سفارش آنلاین لوازم مورد نیاز نوزادان


نوع دوخت ست نوزادی 


دوخت ست نوزادی بسیار مهم است توجه داشته باشید دوخت ست نوزادی باید طوری باشد که بدن نوزاد را مورد آزار قرار ندهد. دوخت های حرارتی یا دوخت هایی که سردوز مخفی ندارد بدن نوزاد را اذیت خواهد کرد بنابراین موقع خرید ست نوزادی حتما به این نکته توجه کنید. 
توجه داشته باشید لازم نیست ست نوزادی خارجی یا گرانقیمت به خاطر طرح های خاص بخرید چرا که ست نوزادی معمولا به مدت 3 ماه یا 6 ماه مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین کار مدیریت هزینه هاست شما هزینه ها را مدیریت کنید تا بتوانید به درستی فرزندتان را تربیت کنید و فرزند سالمی داشته باشید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.