2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
سریال برف بی صدا می بارد ؛ آیا سیمین با کیانی ازدواج می کند

سریال برف بی صدا می بارد ؛ آیا سیمین با کیانی ازدواج می کند

آیا کیانی با سیمین در سریال برف بی صدا می بارد ازدواج می کند؟

جامعه پویا -سریال برف بی صدا می بارد سریالی در ژانر درام است که ماجرای زندگی خانواده ای را روایت می کند که در بحبوهه جنگ با مصیبتی عظیم روبه رو شده و پدر و مادر خانواده با بازی فرهاد آییش  و مائده طهماسبی در یک تصادف جانشان را از دست می دهند و فرزندان خانواده تنها می مانند. 

 


سه فرزند بزرگ خانواده دختر هستند و پدر که پیش از مرگش تصور می کرده است دچار بیماری لاعلاجی است تصمیم می گیرد سرپرسی شرکت را به خواهرزاده اشت احمد ( پاشا رستمی ) بسپارد تا کسب و کارش دوام داشته باشد اما دختر بزرگش سیمین که شخصیتی ناپخته و حسود دارد نسبت به این تصمیم پدر واکنش نشان می دهد. 

 


سیمین ( الیکا عبدالرزاقی ) شخصیتی ضعیف و حسود دارد که تصور می کند پدرش بچه های دیگر را بیشتر از او دوست دارد و با خواسته های او مخالف است این در حالیست که سیمین قصد دارد با پزشکی به نام شهاب (پوریا پورسرخ ) ازدواج و به اروپا مهاجرت کند اما مرگ ناگهانی پدر و مادر سیمین باعث می شود تا آنها برای مدتی از هم جدا شوند و سیمین تصمیم بگیرد برای مدتی در ایران بماند تا شهاب مقدمات سفر را آماده کند در اینمدت سیمین که اشتباهات هولناکی در زندگی داشته است به عنوان فرزند بزرگ خانواده مسئولیت خواهران و برادرش را بر عهده می گیرد و تلاش می کند تا قیم خواهر و برادر کوچکش شود. کارهای سیمین و اشتباهاتی که دارد و سختگیری هایش باعث می شود دو خواهر دیگر که بزرگ هستند با او مخالفت کنند و چالش های جدیدی در این خانواده ایجاد می شود. از طرفی حسادتهای سیمین به احمد باعث بروز مشکلاتی می شود مشکلاتی که سیمین متوجه آن نیست و شرایط را برای سوء استفاده و کلاهبرداری کیانی (پوریا شکیبایی) فراهم می کند. 

 


کیانی (جعفرزاده )جوانی است که پدرش در سالهای دور از پدر سیمین دزدی کرده و طرد شده است کیانی حالا برای اینکه انتقام بگیرد تصمیم می گیرد همه دارایی خانواده سیمین را تصاحب کند و در این میان چه کسی بهتر از سیمین برای اینکه نقشه اش را عملی کند. چرا که او دختری ساده لوح با شخصیتی ضعیف و متزلزل است که اشتباهات پشت سرهم و زیادی می کند و به احمد نیز اعتماد ندارد و نسبت به خواهران و برادرش هم حسادت زیادی دارد. حالا با مهاجرت شهاب نامزد سیمین شرایط برای حضور پررنگ کیانی فراهم شده است او با نزدیک کردن خودش به  سیمین شرایط را برای کلاهبرداری و نفوذ بیشتر در شرکت فراهم می کند در حالیکه احمد این اجازه را به او نمی داد و متوجه رفتارهای اشتباه او شده بود. 
سیمین اما این شرایط را برای کیانی فراهم می کند. خط داستانی سریال نشان می دهد احتمالا کیانی برای اینکه بتواند همه اموال را بالا بکشد بهترین راه ازدواج با سیمین است دختری که حالا از سایر اعضای خانواده نیز وکالت تام گرفته است. بنابراین برقراری رابطه عاطفی با او می تواند شرایط را برای کیانی فراهم کند و او به راحتی انتقام بگیرد. 
در این میان نقش شهاب ( پوریا پورسرخ ) نامزد فرنگ رفته سیمین نیز بسیار پررنگ است آیا سیمین به او بر می گردد؟ به نظر می رسد با توجه به اینکه سیمین تصور می کند وظیفه اوست که بزرگتر خانواده باشد بنابراین مهاجرتش منتفی خواهد بود و این موضوع شرایط را برای کیانی بهتر خواهد کرد. 

 

دیدگاه‌ها
هيلدا 1402/04/10
من ميدونم اليكا يا همون سمين با كياني بد جنس ازدواج ميكنه من نميدونم چرا سمين خانم به كياني بد جنس اعتماد داره ولي به احمد نه پاشا يا همون احمد داره جون ميكنه كه با با اين ادم سروكله نزن بد ادميه ولي سمين خانم همون احمق كه هس حرف گوش نداد خلاصه من از كياني بدم مياد ولي سمين خانم با كياني احمق ازدواج ميكنه خيالتون راحت تو گوگل نگاه كنيد قسمت هاي خيلي جلو اونجا ميبينيد سمين با كياني هس
mostafa king 1402/04/03
خدا کنه سیمین با کیانی ازدواج نکنه
ناشناس 1402/03/31
نظر من راجب سریال برف بی صدا می بارد این است که من فکر می‌کنم که سیمین با شهاب ازدواج می‌کنند و با هم به اروپا بروند
ناشناس 1402/03/30
من‌ این فیلم رو اولین بار هست که میبینم اما قصه ش رو میدونم سیمین با شهاب ازدواج نمیکنه بلکه با حبیب کیانی ازدواج میکنه سهیلا هم فکر کنم با سعید
علیرضا کاظمی 1402/03/10
اینکه کیانی پسر خسرو شکیبایی باعث شدا همه تماشاچی ها ازش متنفر بشوند نشان دهنده این است که بازیگر بسیار قابلی هست ..دمش گرم که جا پای پدرش گذاشته ...
ناشناس 1400/12/12
این طور که پیداست پرویز فقط برای پس گرفتن اموالش از طریق احمد برگشته بود
ناشناس 1400/12/08
کاش حبیب مشکل واسه احمد و باباش درست نکنه این حبیب چرا یه چیزیش نمیشه پس اعصابمون رو داره خورد میکنه خیلی دیگه
ناشناس 1400/12/08
منصور تا وقتی افسار زندگیش رو داده دست بقیه و عقلش رو گذاشته کنار که اتهام قتل بمونه روش تا آخر عمرش، هر بلایی سرش بیاد خیلی ناراحت کننده نیست بس که آدم ضعیف و بی عرضه ایه
ناشناس 1400/12/05
وای خیلی بد میشه سمین با شهاب ازدواج نکنه
ناشناس 1400/12/05
من فکر کنم سیمین با حبیب ازدواج میکنه سهیلاهم باشهاب سعیدهم با منظر.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.