2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مریم شیرازی بازیگر نقش نسرین در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی کامل مریم شیرازی بازیگر نقش نسرین در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی کامل مریم شیرازی بازیگر نقش نسرین در سریال برف بی صدا می بارد را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مریم شیرازی بازیگر کلاسیک و کهنه کاری است که در سریال برف بی صدا می بارد در نقش نسرین دختر عاقل خانواده بازی کرده است. 
نسرین دومین دختر خانواده و عروس عمه اش است که خواهرش سیمین ( الیکا عبدالرزاقی ) به او حسادت می کند او قرار است با احمد ( پاشا رستمی ) ازدواج کند. 

 


درخشش مریم شیرازی روی صحنه تئاتر


قبل از هر چیز شاید بد نباشد به این نکته اشاره شود که مریم شیرازی متولد سوم آبان سال ۱۳۵۶ است و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری دارد.

 

شیرازی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با حضور در نمایش های متعدد نشان بازیگری توانا و هنرمندی کاربلد و بادانش است. او همچنین سابقه کارگردانی نیز دارد و نمایش پیکر زن همچون میدان نبرد را علاوه بر تهران در اوترخت کشور هلند نیز روی صحنه برده است.

مریم شیرازی در سریال صفر21

سریال های تلویزیونی مریم شیرازی


اولین تجربه حضور مریم شیرازی در تلویزیون به سال 1376 و بازی در مجموعه سیب خنده به کارگردانی رضا عطاران بر می گردد. او سپس در سال 87 در سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرد و در ادامه در سال 88 در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان به ایفای نقش پرداخت.

 

سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال 1396 بار دیگر مریم شیرازی را به تلویزیون بازگرداند و او سپس در سال 99 در سریال صفر بیست و یک که یک کمدی به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری بود حضور یافت.

 

شیرازی علاوه بر اینها تاکنون سه تله فیلم روایان کوچک، دو زن و امیدها و نجوا نیز بازی کرده است. او همچنین در سریال مردم معمولی در شبکه نمایش خانگی نیز حضور داشت.

 

 

فیلم های سینمایی مریم شیرازی


مریم شیرازی در این سالها در سینما نیز حضوری فعال داشته است. او در سال 1375 با فیلم ننه لالا و فرزندانش به کارگردانی کامبوزیا پرتوی وارد سینما شد و در سال 90 در فیلم من همسرش هستم به کارگردانی مصطفی شایسته بازی کرد.

دلم می خواد تولید سال 1392 به کارگردانی بهمن فرمان آرا کار بعدی مریم شیرازی در سینما است و او یک سال بعد از این فیلم در  فیلم بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف بازی خوبی از خود ارائه داد. یحیی سکوت نکرد و بنفشه آفریقایی دو فیلم بعدی این بانوی هنرمند هستند.

مریم شیرازی و الیکا عبدالرزاقی در سریال برف بی صدا می بارد

 

مریم شیرازی بازیگر نقش نسرین در سریال برف بی صدا می بارد


سریال برف بی صدا می بارد دومین همکاری مریم شیرازی و پوریا آذربایجانی مسحوب می شود. شیرازی در این فیلم نقش نسرین را برعهده دارد که یکی از نقش های اصلی این مجموعه بلند است. مریم شیرازی از جمله بازیگرانی است که زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده و دست به عمل جراحی در صورتش نزده است به همین دلیل هم توانسته نقش های خاصی را عهده دار باشد. لحن بیان و تن صدایش هم به او کمک کرده است او از دوستان نزدیک شبنم مقدمی است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.