2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ترفند تهیه ماکارونی خوشمزه و مجلسی با ته دیگ

ترفند تهیه ماکارونی خوشمزه و مجلسی با ته دیگ

ترفند های ماکارونی خوشمزه با ته دیگ را اینجا بخوانید

جامعه پویا -اگر قصددارید ماکارونی خوشمزه با ته دیگ عالی درست کنید حتما از یک دستور پخت حرفه ای استفاده کنید. 

طرز تهیه ماکارونی خوشمزه را اینجا بخوانید 



1-   اگر نشاسته ماکارونی به خوبی از آن خارج شود ماکارونی شما خوشمزه تر می شود. برای همین وقتی ماکارونی پخت باید با آب سرد آن را آبکش کنید تا نشاسته آن خارج شود و به یکدیگر نچسبد.
 
2-    برای این‌که ته دیگ سیب زمینی ویژه ای داشته باشید که به راحتی از قابلمه جدا شود باید ابتدا سیب زمینی ها را مقداری با روغن سرخ کنید و سپس مقداری کنجد ته قابلمه بریزید و سیب زمینی ها را روی آن ها قرار دهید. این کار باعث می شود سیب زمینی ها خوش رنگ تر و به راحتی از قابلمه جدا شود.

بیشتر بخوانید: 10 نکته درباره ماکارونی یا اسپاگتی، این غذای لذیذ

ماکارونی با ته دیگ
 
3-    به هنگام پخت ماکارونی  در قابلمه آب جوش،از نمک، زردچوبه و روغن  استفاده کنید تا از وا رفتن و چسبندگی ماکارونی جلوگیری کند.
 
4-   سعی کنید از ماکارونی های با قطر کم استفاده کنید چون هم زمان پخت کمتری دارد و هم میزان نشاسته آن ها کمتر است.
 
5-    وقتی آب قابلمه جوش آمد و زمان اضافه کردن ماکارونی داخل آب جوش بود ابتدا مقداری آب لیمو اضافه کنید و سپس ماکارونی ها را داخل قابلمه بریزید این کار باعث می شود ماکارونی مزه بهتری بگیرد.
 
6-    قابلمه‌ای که برای جوشاندن ماکارونی استفاده می‌کنید باید بزرگ باشد تا نشاسته های ماکارونی بعد از جدا شدن از آن  دوباره به خورد ماکارونی نرود و باعث چسبندگی اش نشود.
 
7-    وقتی ماکارونی را درون قابلمه آب جوش می ریزید توجه داشته باشید که نباید ماکارونی ها را زیاد هم بزنید چون باعث خمیر شدن ماکارونی می شود.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.