2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
داوران فصل سوم عصر جدید چه کسانی هستند

داوران فصل سوم عصر جدید چه کسانی هستند

فصل سوم عصرجدید با داوران جدیدی همراه خواهد بود. چه کسانی در این فصل حضور دارند ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -فصل سوم عصرجدید با اما و اگرهای زیادی قرار است نوروز 1401 پخش شود. هرچند تیزر این برنامه جذاب به طور کاملا ناگهانی پخش شد و تا پیش از آن خبری از فصل سوم عصر جدید نبود اما شبکه سه به یکباره آن را از برنامه های نوروزی اعلام و تیزری هم برای آن پخش کرد. 
صفحه اینستاگرام عصرجدید صفحه ای فعال است اما این صفحه هم درباره پخش برنامه چیزی ننوشت این درحالیست که احسان علیخانی در حال تولید جوکر در شبکه خانگی است. جوکر برنامه ای برای خنداندن است که طرفداران زیادی هم به دست آورده است. 
ابهام در پخش برنامه عصرجدید 3با سکوت احسان علیخانی همچنان ادامه دارد احسان علیخانی و ایمان قیاسی دو مجری و برنامه ساز عصرجدید هستند که در برابر تیزر پخش شده سکوت کرده اند. همین مساله را درباره پخش فصل سوم عصر جدید که اعلام شده از 27 اسفند ماه است بسیار بیشتر می کند. اما در این میان شایعاتی نیز درباره داوران جدید برنامه عصر جدید منتشر شده است. 

 

داور عصر جدید
امین حیایی در عصر جدید ؟


امین حیایی در دو فصل گذشته از داوران عصرجدید بوده است شاید به راحتی و با قاطعیت بتوان گفت او محبوب ترین داور عصرجدید بود و شرکت کنندگان بیشتر او را مخاطب قرار می دادند. اما حالا شنیده شده امین حیایی این بازیگر درجه یک سینما و تلویزیون ایران که جایزه جشنواره فجر 1400 را هم از آن خود کرده است میان داوران فصل سوم عصرجدید بازهم حضور دارد اما تیم داوری به طور کامل دگرگون شده است. 

بیشتر بخوانید : چرا احسان علیخانی با امین حیایی در فیلم برف آخر همکاری نکرد

 

زاله صامتی داور عصر جدید


ژاله صامتی میان داوران عصرجدید


قطعا یکی از داوران عصر جدید از هنرمندان خانم خواهد بود. بخشی از این مساله به انتقادهای شدیدی بر می گردد که در برنامه جوکر به احسان علیخانی شد حذف شدن زنان از برنامه جوکر تبدیل به پاشنه آشیل این برنامه شده است بنابراین به نظر نمی رسد احسان علیخانی بار دیگر ریسک چنین اقدامی را بپذیرد و خود را زیر تیغ تیز انتقادات قرار دهد. 
این در حالیست که بخشی از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید زنان هستند و از آنجایی که ارتباط بین زن ومرد در ایران قانونی نیست نیاز است تا یک زن میان داوران باشد تا در صورت نیاز روی صحنه حاضر شود. به نظر می رسد این زن ژاله صامتی است. او در جوکر نیز نریشن خوش آمدگویی به میهمانان را می گوید. 

کارن همایونفر داور عصرجدید

کارن همایونفر موسیقیدانی بی حاشیه 

نفر چهارم میان داوران البتهکارن همایونفر است که جای آریا عظیمی نژاد را بگیرد. کارن همایونفر یکی از موسیقی دان های برجسته ایرانی است که آهنگ های به یادماندی زیادی را ساخته است. 

 

همچنین مجید اسماعیلی تهیه کننده داور دیگر این فصل عصر جدید است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.