2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصرجدید

بیوگرافی کامل مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصرجدید

بیوگرافی کامل مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصرجدید را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مجید اسماعیلی تهیه کننده سینما و تلویزیون  و موزیسین است که داوری فصل سوم عصرجدید را برعهده دارد. 
مجید اسماعیلی متولد سال 60 است او  فارغ التحصیل رشته مهندسی برق در مقطع دکترا و رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد است.  
از مهم‌ترین آثار مجید اسماعیلی می‌توان به فعالیت در فیلم دل‌شکسته، فیلم آفریقا و فیلم شکارچی شنبه اشاره کرد.

 


مجید اسماعیلی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1383 در فیلم شکارچی شنبه به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دل‌شکسته، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مجید اسماعیلی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی نصیریان، امیر‌یل ارجمند، دارین حمزه و محمدمهدی فقیه را تجربه کرد.
فیلم دل‌شکسته به کارگردانی علی روئین‌تن از دیگر فعالیت های او در حوزه تهیه کنندگی محسوب می‌شود.
اسماعیلی توانست با فعالیت در فیلم دل‌شکسته تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر سید شهاب حسینی، بیتا بادران، خسرو شکیبایی و محمود‌ پاک‌نیت کار کرده است. 

مجید اسماعیلی داور عصرجدید

 

مجید اسماعیلی علاوه‌بر فیلم دل‌شکسته، سال 1389 در فیلم آفریقا تهیه کنندگی کرد. 
مجید اسماعیلی علاوه‌بر تهیه کننده به‌عنوان نوازنده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار مجید اسماعیلی در حرفه‌ی نوازنده، سریال مهمانان ویژه، فیلم سوپر استار، فیلم بی پولی، سریال شهریار و سریال شیخ بهایی است. مهم‌ترین اثر مجید اسماعیلی در حرفه‌ی کارگردان، فیلم ماهی سیاه کوچولو است.
مجید اسماعیلی چندین جایزه نیز به عنوان بهترین تهیه کننده دریافت کرده است. 

 


زندگی خصوصی مجید اسماعیلی


از زندگی خصوصی مجید اسماعیلی اطلاعات زیادی در دست نیست. او زندگی آرام و بدون حاشیه ای دارد و یکی از معدود تهیه کنندگانی است که تسلط کامل به همه ارکان سینما دارد.

 


محید اسماعیلی داور عصرجدید در فصل سوم


مجید اسماعیلی در فصل سوم عصرجدید داوری این مسابقه را در کنار ژاله صامتی ، امین حیایی و کارن همایونفر برعهده دارد. او به دلیل تسلطی که بر حوزه نمایش ، موسیقی و نویسندگی دارد به عنوان داور انتخاب شده است. پیش از این گفته شده بود مجید حسینی داور برنامه عصرجدید است که تکذیب شد. مجید اسماعیلی در واقع جایگزین بشیر حسینی در دو فصل قبلی شده است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.