2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس 4

بیوگرافی کامل مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس 4

بیوگرافی کامل مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -مهشید جوادی که با سریال بچه مهندس 3 و در نقش دختری نخبه که جواد جوادی عاشقش شده به شهرت زیادی رسیدی دختری است  زاده غرب کشور. 


مهشید جوادی  متولد ۱۳۷۴ در  ارومیه بازیگر ایرانی است.که این روزها با بازی های متفاوتش بسیار مورد توجه قرار گرفته است .
مهشید جوادی اولین بار در مدیوم تلویزیون در مجموعه دریا دیده شد. او سپس در سریال آنام بازی کرد. 
مهشید جوادی بعد از آن در فیلم ۵۲ هرتز در کنار شقایق فراهانی به ایفای نقش پرداخت و در سریال راه و بی راه و عمودی ها، هم مقابل دوربین رفته است.

 

مهشید جوادی و شیوا خسرو مهر

او سپس یکی از نقشهای اصلی سریال بچه مهندس 3 را بازی کرد. در این سریال مهشید جوادی نقش مرضیه دختر دانشجوی نخبه ای را بازی می کرد که پدرش رئیس دانشگاه بود و برای اینکه کسی از رابطه پدر و دختری آنها بویی نبرد نام فامیلش را تغییر داده بود. او با جواد جوادی با بازی روزبه حصاری ابتدا وارد یک رقابت شده و سپس در کنارش زیر نظر پدرش کار می کند. جواد جوادی عاشق او شده و از او درخواست ازدواج می کند. 
سریال بچه مهندس 3 باعث شد مهشید جوادی بیشتر دیده شود. 


توجه به طبیعت و هنر

مهشید جوادی نقاش ماهری است و تابلوهای زیادی نقاشی کرده است. علاقه او به طبیعت را به راحتی می توان در نقاشی هایش هم دید. او فعال محیط زیست است و نسبت به حیوانات و طبیعت بسیار حساس است. 
یکی از کمپین هایی که مهشید جوادی در ان فعال بود کمپین حمایت از نهنگ های خلیج فارس بود .

بیشتر بخوانید: چرا روزبه حصاری در بچه مهندس 4 نیست


بازی مهشید جوادی در فیلم هرتز

مهشید جوادی سال 98 سال پرکاری را پشت سرگذاشت او علاوه براینکه در سریال پربیننده بچه مهندس بازی کرد در فیلم هرتز نیز بازی کرد. این فیلم یک درام اجتماعی است که قصه موازی سه جوان است که هریک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌کنند.

 

مرضیه و جواد در سریال بچه مهندس
مهشید جوادی در بیگانه ای با من است

مهشید جوادی در سریال بیگانه ای با من است نیز نقش آفرینی کرده است. این سریال که به جای سریال پربیننده از سرنوشت 3 پخش می شود نیز یک درام اجتماعی است. 

مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس

 

زندگی خصوصی

از وضعیت تاهل مهشید جوادی اطلاعاتی در دست نیست. او به شعر، موسیقی، طبیعت و نقاشی علاقه زیادی دارد و هوشنگ ابتهاج از شاعران مورد علاقه اوست. 

مهشید جوادی در سریال بچه مهندس 4 نیز بازی کرده است. او نقش مرضیه دختر جوانی را دارد که نخبه است و عاشق جوان نخبه دیگری به نام جواد جوادی شده است. نقش جواد جوادی را پیش از این روزبه حصاری بازی می کرد اما با مشکلی که با تهیه کننده پیدا کرد محمدرضا رهبری جایگزین او شد. 

 

دیدگاه‌ها
هدی نصیری 1400/11/28
این سریال عالی بود مهشید جوادی و آقای رهبری دستتون درد نکنه خیلی زوج خوبی بودید
حدیثه 1400/07/20
سلام ممنونم از این عوامل این سریال. مخصوصا مهشید جوادی گل و محمد رضا رهبری عزیز که هر دو در قلب من جا دارن و ممنون از عوامل پشت صحنه. امیدوارم فصل پنج رو هم درست کنید.. و اینکه همه ما در خنده های جواد و مرضیه خندیدیم در گریه های جواد و مرضیه گریه کردیم
ناشناس 1400/07/18
به نظر من دکتر توفقی نباید شهید بشه 😍😍😍
ریحانه 1400/03/16
سلام بچه مهندس عالی است فوق العاده بازی کردند خدا کنه ادامه داشته باشه ممنون از همه بازیگران مخصوصا خانم مشهید جوادی و آقای محمدرضا رهبری. بچه مهندس بی نضیر است خیلی خوب بود عالی بازی کردید ترو خدا بسازید. انقدر خوب بود که به خاطر آن گریه و خندیدم و حرس خوردیم و منتظر قسمت بعد ماندیم و واقعا عالی است بچه مهندسی .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.