2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
ادامه برف بی صدا می بارد کی پخش می شود

ادامه برف بی صدا می بارد کی پخش می شود

ادامه برف بی صدا می بارد کی پخش می شود اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال برف بی صدا می بارد در نیمه فصل اول رها شد و حالا بازیگران آن خبر دادند ادامه آن بعد از رمضان 1401 پخش می شود. 
سریال برف بی صدا می بارد ماجرای زندگی خانواده ای ثروتمند و انقلابی است که نفوذ یک فرد فاسد در زندگی آنها همه چیز را دگرگون می کند. ریتم کند و بازی های ضعیف از جمله انتقاداتی است که به این سریال شده است . یکی از کسانی که مورد انتقاد قرار گرفت پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی است. او به دلیل بازی ضعیف در این سریال به شدت مورد نقد قرار گرفته است. 

 


همچنین عدم همخوانی سن واقعی بازیگران با دورانی که در آن بازی می کنند نیز مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. نویسنده این سریال پیش از پایان کار بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد و نیمه کاره ماندن آن نیز باعث شد تا بر روند سریال صدمه اساسی وارد شود. اما این همه ایرادات نیست. 
یکی دیگر از ایراداتی که به این سریال وارد شده تلخی بیش از اندازه آن است. شخصیت سیمین که ملیکا عبدالرزاقی آن را بازی می کند شخصیتی پر از گره های روانی است که تلخی سریال را چند برابر می کند. او با حبیب که پوریا شکیبایی آن را بازی می کند ازدواج می کند و زندگی خانواده اش را دگرگون می کند. 

سیمین در سریال برف بی صدا می بارد
در این میان سرنوشت پگاه و دانیال دو کودک سریال به شدت مبهم است. 
نیمه کاره تمام شدن سریال البته گره جدیدی را هم به آن اضافه کرده است. با این حال پانته آ سیروس بازیگر نقش عمه گوهر دیروز اعلام کرد بعد از ماه رمضان ادامه این سریال پخش خواهد شد و البته پوریا شکیبایی نیز اعلام کرد که سریال دچار یک پرش زمانی شده و کمی ریتم آن را تندتر می کند و تیپ و چهره حبیب نیز تغییر خواهد کرد. 


کدام سریال به جای برف بی صدا می بارد پخش خواهد شد


سریال نجلا 2  محتمل ترین گزینه برای پخش به جای برف بی صدا می بارد در ماه رمضان است. این سریال از فردا پخش خواهد شد و در 40 قسمت تهیه شده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.