2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی شاهو رستمی  بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی شاهو رستمی بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی کامل حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شاهو رستمی بازیگر جوانی است که سالهای زیادی بازیگری کرده است و حالا در سریال از سرنوشت 4 نقش حشمت دهشت را بازی می کند. 
شاهو رستمی از 18 سال قبل بازیگری را آغاز کرد و تئاتر بازی می کند اما کرونا باعث شد تا وارد سینما شود و تازه شناخته شود. 
شاهو رستمی اهل کردستان است بازی او در فیلم زالاوا نقطه عطفی در زندگی او بود و او را وارد سینما کرد و استعداد فوق العاده او را نشان داد. 
شاهو رستمی همچنین در سریال نوروزی 1400 به نام نوروز رنگی نیز بازی کرده است. 


او حالا در سریال از سرنوشت 4 نقش حشمت دهشت دوست دوران زندان هاشم ( دارا حیایی) را بازی می کند. 


زندگی خصوصی شاهو رستمی


شاهو رستمی در رشته تاریخ درس خوانده و فارغ التحصیل تاریخ است ، او نویسندگی و کارگردانی تئاتر هم کرده است از هنرهای دیگر او شاعری است هنری که در سریال از سرنوشت 4 هم به کمکش آمده است. 
از اینکه شاهو رستمی ازدواج کرده و فرزند دارد یا نه اطلاعاتی در دست نیست. 


شاهو رستمی در نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4


شاهو رستمی یکی از نقش های فرعی اما بسیار مهم سریال از سرنوشت 4 است او در نقش حشمت دهشت بازی کرده است. جوان خواننده و رپری که برای منتشر کردن یک آلبوم چک کشیده و به خاطر چک برگشتی در زندان بوده است او بعد از آزادی از زندان به سراغ هاشم می آید و داستان هاشم و حشمت شروع می شود. 

سریال از سرنوشت 4


فیلم شناسی شاهو رستمی


سریال نوروز رنگی 
فیلم زالاوا
سریال از سرنوشت 4


شاهو رستمی درباره اینکه تصوری که از آینده دارد چیست می گوید : واقعا درباره آینده حرف زدن ممکن نیست، نمیدانم اگر کرونا نبود شاید من در زالاوا بازی نمی کردم زیرا قرارداد چند تئاتر را بسته بودم و ممکن بود به دلیل مشغول بودن در تئاتر زمان حضور در زالاوا را پیدا نکنم. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست من سالها تئاتر کار کردم اما بعد از کرونا هیچ اسمی از تئاتر برده نشد، هیچکس به این فکر نکرد که چه بلایی سر تئاتری ها آمد، بسیاری از بازیگران جوان در این دوره به شهرشان باز گشتند، اما آیا این برگشتن چیزی را حل می‌کند؟ واقعا در وضعیت فعلی عرصه هنر آینده ای مشخص نیست اما باید امتحان کرد و رو به جلو پیش رفت. امیدوارم روزی بیاید که وقتی کسی به من گفت می خواهم تئاتر کار کنم به وی نگویم در کنارش شغل دیگری هم داشته باش، این برای شخص من زجرآور است، امیدوارم زمانی برسد که ما هم بتوانیم به عنوان یک شغل معرفی شویم. امیدوارم روزی برسد که تمام قد از بازیگری دفاع کنم و به همه بگویم که این شغلی آینده دار و مطمئن است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.