2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال از سرنوشت ؛ آیا سهراب به خاطر قتل شاهین قصاص می شود

سریال از سرنوشت ؛ آیا سهراب به خاطر قتل شاهین قصاص می شود

آیا سهراب به خاطر قتل شاهین به قصاص محکوم می شود؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال از سرنوشت 4 با اینکه با ریتم همیشگی شروع نشد اما شوک هایی کوبده به مخاطب وارد می کندو همین هم جذابیتش را بیشتر کرده است. 


حالا اینبار در سریال از سرنوشت 4 سهراب در یک حادثه اتفاقی باعث مرگ شاهین می شود. سهراب که در این مدت از سوی پدرش به کینه توزی متهم شده بود قربانی قضاوت های عجولانه پدرش و سایر اعضای خانواده است. اینبار گرفتار حادثه ای شده که کاملا اتفاقی است و ما به عنوان بیننده اتفاقی بودن آن را دیده ایم. 

سهراب در زندان سریال از سرنوشت


سهراب در شخصیت پردازی نماد تلاش و مظلومیت است. او می خواهد کار کند و زندگی سالمی داشته باشد می خواهد روی پای خودش باشد، او برای هاشم رفیقی است که در روزهای سخت زندگی تنهایش نگذاشته است. 
حالا در این میان باید دید یاران واقعی سهراب چه کسانی هستند. 


هاشم در مواجهه با حکم قصاص سهراب


اولین کسی که احتمالا نویسنده شخصیت او را در مواجهه با قصاص سهراب به چالش می کشد هاشم است، هاشم در رویارویی با وکیل پرونده سهراب می گوید" خانواده سهراب من هستم " این نکته کلیدی است که نویسنده قطعا بی دلیل و از روی احساس آن را ننوشته است ما از این به بعد شاهد تلاش هاشم و دست و پا زدن هایش برای نجات سهراب خواهیم بود. اینبار زمان امتحان هاشم است تا بیننده عشق او به سهراب را ببیند و دوباره این دو دوست که از کودکی با هم بودند رفاقت را برای مخاطب معنا کنند همانطور که یکبار سهراب اینکار را برای هاشم انجام داد.


عشق پدرانه منصور به سهراب

سهراب و منصور در سریال از سرنوشت


فرد دیگری که در این حادثه به چالش کشیده خواهد شد منصور است ، منصور پدر سهراب که تصور می کند پسرش از روی کینه به مینو و شاهین( فرهنگ زرگرباشی ) کمک کرده است  و البته سهراب را در کودکی از او دور کردند حالا وقتی برای نشان دادن عشق پدری پیدا کرده است. منصور در دیالوگی خطاب به فردی که در ارومیه همراه آنها شده تا مینو را پیدا کنند تاکید می کند سهراب جوان خودساخته ای است. او نشان داده در مواقعی که سهراب در مخمصه است او را کمک خواهد کرد. 


حالا باید دید منصور که میانه اش با سهراب به خاطر آن دفترچه خاطراتی که از مه لقا نوشته بود شکراب شده است با فداکاری سهراب و گذشت از ثروتش برای راضی کردن پدر و مادر شاهین می تواند دوباره قلب سهراب را تسخیر کند؟ 
آیا او حاضر است به خاطر سهراب غرورش را زیرپا گذاشته و شاهرخ را ببیند و از او درخواست بخشش کند؟


آرزو و عشقی که باید ثابت شود

مونا کرمی در نقش آرزو در سریال از سرنوشت


آروز همسر سهراب آیا می تواند مقابل زخم زبان های پدرش بایستند و سهراب را نجات دهد؟ آیا خانواده آرزو او را وادار می کنند که شوهرش را ترک کند؟ 
باید دید آخر این سریال با ورود هستی (نیوشا مامنی)  مادر شاهین به این سریال سرنوشت سهراب که همیشه در برابر مشکلات تنها بوده چه می شود؟ آیا او مانند نامش مورد ظلم واقع شده و سکوت می کند؟ 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.