2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال نجلا 2: آخر سریال نجلا چه می شود آیا عبد در سریال نجلا شهید می شود

سریال نجلا 2: آخر سریال نجلا چه می شود آیا عبد در سریال نجلا شهید می شود

عشق عبد و نجلا یک عشق دست نیافتنی خواهد شد یا آنها بهم می رسند؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال نجلا 2 هرچند از تم عاشقانه خارج و وارد تم حماسی شده است اما هنوز خرده عشق های نجلا و عبد جذابیت این سریال را حفظ کرده است. 
سریال نجلا 2 هرچند عاشقانه شروع شد اما در بحبوحه جنگ و خون و درگیری نجلا با عبد به خاطر برادرش عباس این عشق کمرنگ شد. 
حالا مهمترین سوال این است که آیا عبد و نجلا باهم ازدواج می کنند؟


پاسخ به این سوال بسیار بستگی به مدیران شبکه 3 دارد آنها باید تصمیم بگیرند که می خواهند نجلا3 هم ساخته شود یا نه. اگر قرار بر ساخته شدن نجلا3 باشد قطعا کشاکش عاشقانه عبد و نجلا بایدادامه داشته باشد تا جذابیتی رمانیتک در این سریال باشد. 
اما اگر نیازی به ادامه این سریال دیده نشود می توان به ازدواج این دو امیدوار بود. 


اما باید به این نکته هم توجه داشت که نجلا نیاز به غافلگیرهای دیگری هم دارد تا بیننده را پای تلویزیون نگه دارد غافلگیری شبیه زخمی شدن عبد و پرستاری های نجلا. تا عشق میان ایندو یکبار دیگر شعله بکشد. 
اینکه آیا عبد شهید شده و برای نجلا یک عشق عبدی و دست نیافتنی باقی می ماند یا خیر نکته مهمی نیست که باید دید کارگردان به آن پرداخته است یا خیر. 
اما نکته مهم این است که کارگردان و نویسنده چقدر به بعد رمانتیک و چقدر به بعد حماسی سریال پرداخته باشند. 

عشق جدید در زندگی عبد 

اما یک سناریوی دیگر می تواند حضور دختر عراقی باشد که عبد او و پدرش را نجات داد ماری سلامه نقش این دختر را بازی می کند. سلیمه دختری که توجه ویژه به عبد دارد می تواند یک رقیب عشقی برای نجلا باشد اما باید دید با سیلی که نجلا به صورت عبد کوبید آیا سلیمه می تواند جای او را حتی برای مدتی کوتاه بگیرد؟

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.