2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
اولین عکس حسام منظور از سریال نجلا 2

اولین عکس حسام منظور از سریال نجلا 2

فیلم برداری فصل دوم نجلا آغاز شده و حسام منظور عکسی از آن منتشر کرده است.

جامعه پویا - حسام منظور بازیگر ایرانی که در نقش عبد دشتی در سریال نجلا نقش آفرینی کرده است از ساخت نجلای 2 خبر داد. 

حسام منظور در سریال نجلا نقش عبد دشتی را بازی می کرد جوانی که قاچاق کالا می کرد تا هزینه زندگی اش را بپردازد اما در این میان عاشق دختر پرستاری به نام نجلا شد که از شیعیان عراق بود و برای پیدا کردن فرزندش که بیماری صعب العلاجی داشت قصد سفر به عراق را کرد. 

حسام منظور در فصل دوم سریال نجلا

حسام منظور در فصل دوم سریال نجلا

بستر تاریخی این سریال اول انقلاب و زمان جنگ ایران و عراق است. نجلا ( سارا رسول زاده ) دختر جوانی که در نوجوانی با مردی از طایفه پدرش ازدواج می کند و صاحب فرزندی با بیماری صعب العلاج می شود او برای اینکه شفای پسرش را از امام حسین بگیرد راهی کربلا می شود و فرزندش در این میان گم می شود هرچند به نجلا می گویند بچه فوت کرده است اما برادر نجلا که از مبارزان علیه حزب بعث عراق است خبر پیدا شدن فرزندنجلا را می دهد در این میان نجلا که حالا درس خوانده و در ایران پرستار است قصد سفر به عراق را می کند اما با بالا گرفتن تنش میان ایران و عراق مرزها بسته می شود و نجلا از خواستگار خودش عبد ( حسام منظور) می خواهد تا او را قاچاقی به عراق ببرد و قول ازدواج به او می دهد.

بیشتر ببینید : التماس‌های عاشقانه نجلا به حسام منظور

حوادثی در این میان رخ می دهد و نجلا با کسی که از سالها قبل عاشقش بوده روبه رو می شود او که افسر عراقی است ازدواج با نجلا را با جان همراهان نجلا تاخت می زند و نجلا را با خود می برد. عبد برای نجات نجلا تقلی می کند و در نهایت او را به دست می آورد و فرزند نجلا را نیز پیدا می کند. 

عبد و نجلا در سریال نجلا 2

فصل دوم نجلا درباره چیست 

 

حالا و در فصل دوم نجلا به نظر می رسد حوادث آغاز جنگ در خوزستان به نمایش گذاشته شود. فصل اول نجلا که در محرم دو سال قبل پخش شد در روزهای ابتدایی کرونا ضبط شده بود که با مشکلات شدیدی روبه رو شد و داستان نیمه تمام ماند. حالا با پیشرفت علم درباره کرونا و راههای مهار آن فیلم برداری فصل دوم آغاز شده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.