2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روش آسان و راحت برای پوست کندن بادمجان کبابی

روش آسان و راحت برای پوست کندن بادمجان کبابی

بهترین روشها برای پوست کندن بادمجان کبابی

جامعه پویا -بادمجان کبابی در انواع غذا و دسر مورد استفاده قرار می گیرد. مشکل خانم ها برای بادمجان کبابی سختی در پوست کندن آن است. ترفندهایی وجود دارد که بادمجان کبابی را می توان به راحتی پوست کند. 
بادمجان کبابی برای غذاهایی مانند میرزا قاسمی ، کشک بادمجان و ماست و بادمجان ، ترشی بادمجان کبابی و .... مورد استفاده قرار می گیرد. 


ترفند پوست کندن بادمجان کبابی

بادمجان کبابی 


1-قبل از اینکه بادمجان را کباب کنید با چاقو چند برش  یا سوراخ روی پوست آن ایجاد کنید. توجه داشته باشید خیلی عمیق نباشد.
2-از کیسه نایلونی استفاده کنید به این ترتیب که بادمجان ها را بعد از کباب کردن بلافاصله داخل کیسه نایلونی قرار دهید و در آن را گره بزنید. نیم ساعت آن را رها کنید تا بادمجان عرق کند و کاملا خنک شود. حالا از کیسه خارج کنید و پوست آن را به راحتی جدا کنید. 

بیشتر بخوانید : 5 پیشنهاد برای پختن یک شام ساده و فوری


3- به جای کیسه نایلونی می توانید از ظروف در دار که برای فریزر و یخچال استفاده می شود هم کمک بگیرید. با این روش می توانید فلفل کبابی یا فلفل دلمه که کباب کرده اید را هم پوست بکنید. 
توجه داشته باشید بادمجان را روی حرارت کم کباب کنید. البته باید آتش به همه قسمت های آن سرایت کند تا خوب کباب شود. طوری بادمجان را روی اجاق یا منقل قرار دهید همه قسمت های آن با آتش درگیر شود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.