2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بیوگرافی کامل ندا قاسمی بازیگر نقش سودابه در سریال حکم رشد

بیوگرافی کامل ندا قاسمی بازیگر نقش سودابه در سریال حکم رشد

ندا قاسمی بازیگر نقش سودابه در سریال حکم رشد است بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -ندا قاسمی بازیگری که سعید آقاخانی او را کشف کرد در سریال حکم رشد نقش سودابه را بازی می کند. 
سریال حکم رشد از شبکه 3 به جای سریال نجلا 2 پخش می شود. 

ندا قاسمی بازیگر ، استاد دانشگاه و دوبلر کشورمان است که در سریال نون خ نقش شیرین دختر نورالدین خانزاده را بازی کرد و به شهرت رسید . 
ندا قاسمی متولد سال 66 است و دکتری شیمی دارد . او از دوران نوجوانی به بازیگری علاقه پیدا کرد هرچند تحصیلات دانشگاهی اش در این رشته  نبود اما بازیگری را در کلاس های غیر دانشگاهی دنبال کرد. 

 

این بازیگر کشورمان که اصالتا کرمانشاهی است و پیش از بازی در سریال نون خ در کرمانشاه فعالیت هایی در تئاتر و رادیو داشت و در چند تله فیلم مقابل دوربین رفت.
بازیگر نقش شیرین سریال نون خ از طریق یکی از دفاتر فیلمسازی به دفتر سعید آقاخانی معرفی شد و بعد از گرفتن تست بازیگری برای نقش شیرین انتخاب شد و با این سریال در میان مردم به شهرت و محبوبیت رسید.
این بازیگر کشورمان به دلیل داشتن اصالت کرمانشاهی به خوبی توانسته از عهده ایفای نقشش برآید و لهجه کرمانشاهی را در این فیلم به خوبی ادا کند و در کنار دیگر بازیگران این سریال با سریال نون خ مهمان خانه های مردم از قاب تلویزیون است.

 

آغاز بازیگری

 

ندا قاسمی در سال 83 بازیگری را در شهرش کرمانشاه اغاز کرد و در سال 93 به عنوان دوبلر و گوینده فعالیتش را ادامه داد. 
ندا قاسمی در سریال نون خ نقش شیرین دختر نقاش نورالدین خانزاده با بازی سعید آقایی را بازی کرد.


سودابه در سریال حکم رشد


ندا قاسمی در سریال حکم رشد یکی از بازیگران اصلی است و نقش سودابه را بازی کرده است. سریال حکم رشد سریالی پلیسی درام است.  


فیلم شناسی ندا قاسمی 


ندا قاسمی اولین تجربه سینمایی خود را در سال 1393 و بازی در فیلم « خداحافظی طولانی » به کارگردانی فرزاد مؤتمن به ثبت رسانده است از مهم‌ترین آثار ندا قاسمی می‌توان به بازیگری در سریال دیگری محصول سال (1393) ، فیلم خداحافظی طولانی محصول سال (1393)، سریال ریکاوری محصول سال (1397)،  سریال نون خ یک و دو محصول سال ( 1399-1398 ) اشاره کرد. بعد از حضور در کارهای مختلف سینمایی و تلویزیونی از برجسته ترین آثار ندا قاسمی می توان به سریال نون خ شبکه یک سیما در سال 1398 اشاره کرد.

 

زندگی خصوصی ندا قاسمی

 

هرچند برخی سایت ها خبردادند که او چند سال قبل ازدواج کرده است اما خودش در اینباره اظهارنظری نکرده و در صفحه اینستاگرامش هم عکس های خودش را به تنهایی منتشر می کند.  ندا قاسمی به طور کامل برزبان انگلیسی تسلط دارد. او دکتری شیمی دارد و یک فرد کتاب خوان و ورزشکار است و اسب سواری از ورزش های مورد علاقه اوست. 

ندا قاسمی در سریال حکم رشد


افتخارات ندا قاسمی

 

در جشنواره های سراسری گوناگون از جمله جشنواره تئاتر ایثار بعنوان بازیگر برگزیده انتخاب گردید.
- در سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندیدای  بهترین بازیگر زن شد.
- در فیلم کوتاه آواز دست ها به کارگردانی حمزه زارعی که در ۸ جشنواره جهانی حضور یافته، نقش ایفا کرده است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.