2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال حکم رشد ؛ عشق سودابه و سلیم به کجا می رسد

سریال حکم رشد ؛ عشق سودابه و سلیم به کجا می رسد

عشق سودابه و سلیم در سریال حکم رشد به کجا می رسد

جامعه پویا -سریال حکم رشد در حالی که با یک دعوای برادرانه و خیر و شر شروع کرد اما در مسیری عاشقانه قدم گذاشت و سودابه و سلیم زوج عاشق این سریال شده اند. 


سرهنگ ذبیح پاشا با بازی مجتبی فلاح مردی است که تصور می کند قانون همه چیز است و خانواده اش را قربانی قانونمداری اش کرده است. از طرفی او برادری به نام غلام دارد که در سریال نماد شر است و جوانی قداره کش است که با برادرش ذبیح اختلافات زیادی دارد، این اختلاف البته به کودکی آنها و پدر ذبیح برمی گردد. 


اما پافشاری ذبیح بر قانون و نادیده گرفتن روابط انسانی نقطع ضعیف این شخصیت است که دشمنانش سعی می کنند از همین نقطه به او ضربه بزنند. 
در طول سریال می بینیم غلام هرچند لات است اما به برخی قواعد انسانی پایبند است و معرفت های مخصوص لات های قدیم را همراهش دارد. رقابت و پنهانکاری دو برادر اما مانع از بروز محبتشان بهم می شود. ذبیح با اینکه می داند برادرش بیمار است اما حاضر نیست حتی قدمی کوتاه بیاید چون معتقد است باید قانون را اجرا کند. غلام هم نمی خواهد قدرت و محله اش را از دست بدهد. 

سریال حکم رشد سودابه و سلیم


اما در این میان سودابه ( ندا قاسمی ) برای اینکه به ذبیح ضربه بزند با همکاری خواهرش زیبا یک رابطه عاشقانه را با سلیم (ارشیا توکلی )طراحی می کند. سودابه خواهر زن افشین کافر است او از سادگی سلیم و پاکی اش خوشش آمده و از خواهرش می خواهد سلیم را آزار ندهد. سودابه می داند سلیم دچار بیماری کلیوی است و نیاز به پیوند کلیه دارد اما در این میان مجبور به اطاعت از خواهر و شوهرخواهرش است. 
سودابه قطعا با طراحی نقشه ای وارد زندگی سلیم می شود و از نقطه ضعف سلیم یعنی بیماری اش استفاده خواهد کرد تا داستان با تمی عاشقانه از این پس پیش برود. 
اما به نظر نمی رسد میان خیر و شر آشتی برقرار شود و سودابه و سلیم با یک عشق پاک به زندگی خود ادامه دهند. باید دید آیا سرهنگ ذبیح پاشا وقتی جان فرزندش در میان باشد و فرزندش سلیم علیه او بشورد و زندگی سلیم درخطر باشد همچنان قانون را حاکم دانسته و عشق نشینی نمی کند؟ 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.