2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

بیوگرافی کامل ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

ارشیا توکلی در سریال حکم رشد نقش سلیم را بازی می کند بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا - ارشیا توکلی بازیگر جوانی است که در سریال حکم رشد نقش سلیم را بازی کرده است. این جدیترین حضور او در تلویزیون است .

 

ارشیا توکلی متولد 12 اردیبهشت 1379 در تهران و تنها فرزند خانواده است. فضای خانوادگی آنها به گونه ای بود که ارشیا با وجود تک فرزندی بسیار مستقل بزرگ شده است و از کودکی روی پای خودش ایستاده است.
ارشیا توکلی دانشجوی رشته ی حقوق است. او می گوید: از زمانی که خودم را شناختم و فهمیدم که وجود دارم بازیگری را در خودم دیدم.

وی از 6 سالگی در تئاتر های مختلفی حضور داشته است و از 8 سالگی با ورود با کانون پرورشی فکری تئاتر را آموخته است. آقای توکلی دوره های بازیگری را در آموزشگاه تخصصی بازیگری در سال های 95 تا 98 گذرانده اند.

ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

شروع فعالیت هنری


حضور جدی ارشیا توکلی مقابل دوربین از سال 1396 با سریال سه شنبه شب به کارگردانی صادق پروین آشتیانی بوده است. بعد از آن در دو فیلم خانه ی چوبی (اولین فیلم سینمایی آموزشی) و فیلم کوتاه همه چیز از یک تخت شروع شد در یکی از نقش های  اصلی به همراه بهزاد فراهانی نقش آفرینی کرد.

اما در سال 97 بیشتر کار تئاتر انجام داد و در تئاتر هایی مثل واتلاف، مالیخولیا و دیوان تئاترال نمایشنامه خوانی کرد. در فجر پلاس با اجرای یک تئاتر پرفورمنس به نام بی وزنی بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

سلیم در سریال حکم رشد

 

بازی در سریال همگناه

 

ارشیا توکلی درباره بازی در سریال همگناه می گوید : سال 98 برای من سال بسیار مهم و پر کاری بود و این به واسطه کار های قبلی ام و کار با اساتید مشهور بود. برای سریال همگناه آقای محسن جزینی دستیار آقای کیایی کارگردان فیلم از من تست گرفتند و من برای بازی در این فیلم انتخاب شدم که برایم بسیار با ارزش بود تیم سریال همگناه یک تیم حرفه ای بود و بازی جلوی دوربین آقای کیایی (چون ایشان بسیار خاکی هستند) برای من خیلی راحت بود، به نظر من کار جلوی دوربین مصطفی کیایی برای هر کسی ضروری است.

 

آقای توکلی عاشق بهار و بخصوص اردیبهشت ماه است. وی می گوید: در زمان بی کاری ام اولین اولویتم کتاب خواندن و بعد از آن فیلم دیدن است البته در کنار اینها ورزش و بیرون رفتن هم هست.
بازی در سریال حکم رشد
ارشیا توکلی در سریال حکم رشد نقش سلیم را بازی می کند. این مهمترین حضور او در تلویزیون است. حکم رشد سریالی در ژانر پلیسی است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.