2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مجتبی فلاحی بازیگر نقش سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد

بیوگرافی کامل مجتبی فلاحی بازیگر نقش سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد

بیوگرافی کامل مجتبی فلاحی بازیگر نقش سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مجتبی فلاحی بازیگر نقش سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد از بازیگران کهنه کار اما کم شهرت است. 
مجتبی فلاحی متولد سال 61 در شیراز است. او سالهای زیادی است که بازیگری تئاتر کرده است. مجتبی فلاحی سالهای زیادی در حوزه تئاتر فعال بود تا اینکه دو سال قبل برای بازی در سریال قبله عالم در بخش نمایش خانگی انتخاب شد اما شکست این سریال باعث شد تا مجتبی فلاحی هم به خوبی دیده نشود. 
مجتبی فلاحی در چند فیلم کوتاه نیز بازی کرد اما مهمترین بازی او که باعث به شهرت رسیدنش شده است بازی در سریال حکم رشد در نقش سرهنگ ذبیح پاشا است. 

مجتبی فلاحی


بازی در نقش سرهنگ ذبیح پاشا در حکم رشد


مجتبی فلاحی در نقش ذبیح پاشا در سریال حکم رشد نقش اول این سریال را دارد، سرهنگ ذبیح پاشا مردی است که دو برادر دیگر هم دارد و این دو برادر سرنوشت متفاوتی داشتند و باعث شدند که ذبیح نتواند زندگی آرامی داشته باشد. او از مساله ای در زندگی اش عذاب می کشد و به همین دلیل کارهایی می کند که گره های جدیدی در داستان ایجاد می کند. 

 


زندگی خصوصی مجتبی فلاحی


از زندگی خصوصی مجتبی فلاحی اطلاعاتی در دست نیست فقط می دانیم او متولد شیراز است و سالهای زیادی در حوزه تئاتر در این شهر فعالیت داشته است. او علاوه بر بازیگری کارگردانی هم کرده است. او فوق دیپلم معماری دارد. 

مجتبی فلاحی درباره بازی در سریال حکم رشد نوشته است  : تا سه نشه بازی نشه! سه بار نقش پلیس را بازی کردم. اولین بار در فیلم جاده قدیم یک تک سکانس لباس پلیس پوشیدم.دومین بار در تله فیلم زخم کاری نقش یک افسر همراه مکمل پلیس اصلی را بازی کردم.

و این سومین بار نقش اصلی یک سریال و احتمالا آخرین باری خواهد بود که من در لباس پلیس دیده می شوم. با بالاترین درجه ای که در حد قد و قواره و سن و سال من است. هفت ماه گروهی عریض و طویل زحمت کشیده‌اند تا سریالی دیدنی برای تلویزیون بسازند. میدانم خیلی ها سراغ کانال های داخلی را نمی گیرند اما فکر می کنم دیدن این قصه‌ی پرکشش بهانه ی خوبی باشد تا دیداری تازه کنیم. به امید درخشش تک تک عزیزان همکارم.

مجتبی فلاحی در نقش امیرکبیر


فیلم شناسی مجتبی فلاحی


مجتبی فلاحی در حوزه تئاتر بسیار فعال بوده اما در حوزه تصویر و دوربین فعالیت کمی داشته است. 
او در فیلم های بی رویا، تتو، آس، پسر، دریا زدگی به نقش آفرینی پرداخته است. او همچنین در سریال قبله عالم نیز بازی کرد که موفقیتی برایش در پی نداشت. مجتبی فلاحی در سریال قبله عالم نقش امیرکبیر را بازی می کرد. 


حالا اولین نقش مهم خود را در سریال حکم رشد بازی کرده است. 
سریال حکم رشد ملودرام و در ژانر پلیسی است که نقش اول مجتبی فلاحی برعهده دارد واز شبکه 3 سیما پخش می شود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.