2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال از سرنوشت 4: خرابکاری در کارگاه سهراب و هاشم کار چه کسی است

سریال از سرنوشت 4: خرابکاری در کارگاه سهراب و هاشم کار چه کسی است

چه کسی قطعه تولیدی سهراب و هاشم را خراب کرد

جامعه پویا -سریال از سرنوشت 4 با خرابکاری در تولیدات کارگاه سهراب و هاشم به نقطه حساس خودش رسیده است. 
سهراب و هاشم با همکاری جوانی به نام عباس قطعه مهمی را که برای دستگاه ام آر آی نیاز است و تا به حال وارداتی بوده است تولید کردند اما یک دلال برای اینکه بتواند از واردات منفعت ببرد جلوی ورود قطعات آنها به بازار را گرفت ، سهراب و هاشم برای خروج از این بن بست به سراغ شرکت دیگری رفتند اما در آنجا هم مشخص شد فردی نفوذ کرده و جلوی تولید داخل را می گیرد اما آنها موفق شدند با لابی گسترده با یکی از اعضای با نفوذ هیات مدیره قرار داد ببندند و تولیدات خود را وارد بازار کنند.


ساریخانی یکی از اعضای هیات مدیره که مخالف همکاری با کارگاه الیاسی بود اما همه تلاشش را کرد تا بتواند سهراب و هاشم را به زمین بزند در این میان مشخص شده است که ایراد قطعه از زمان تولید یعنی کارگاه الیاسی است. این ظن نفوذی بودن عده ای را در این کارگاه بسیار بالا برده است. 

سریال از سرنوشت


شاهین مهمترین مظنون


از طرفی شاهین پسر شاهرخ خواهرزاده مینا نامادری سهراب است شاهرخ که همه کودکی سهراب را گرفت تا بتواند اموال منصور را بالا بکشد و او را تا پای اعدام برد حالا تلاش هایش را برای نابودی دوباره این پدر و پسر آغاز کرده است. 


در فصل چهارم سریال از سرنوشت می بینیم که شاهین وارد زندگی مینو خواهر سهراب شده است. شاهین به گفته خودش ساکن آمریکا بوده و با مادرش زندگی می کرده است او به یکباره سر از زندگی مینو و خانواده سهراب در می آورد منصور برای دور کردن شاهین از زندگی دخترش دست به کارهای عجولانه می زند او معتقد است شاهین برای نابودی منصور و خانواده اش آمده است و از طرف پدرش شاهرخ مامور است ، او یکبار با سپردن سهراب به پرورشگاه دور کردن منصور از فرزندش به او خنجر زد و حالا می خواهد با دور کردن مینو اینکار را بکند، منصور اما برای این گفته هایش مدرکی ندارد، از طرفی رفتارهایی چون خودکشی کردن صوری و نپذیرفتن پول از سوی شاهین برای جلب توجه بیشتر مینو باعث شده تا مینو به حرف های پدرش توجهی نکند و حتی تصمیم گرفته با شاهین به خارج از ایران فرار کند. 

 


اما گره ماجرا کجاست؟ شاهین چرا و چطور وارد زندگی مینو و سهراب شده است او با چه هدفی اینکاررا کرده است ؟ یکی از سناریوها می تواند این باشد که ساروخانی به سراغ شاهین رفته به او پولی داده تا بتواند قطعه ای که سهراب و هاشم تولید و به بازار ارائه داده اند را خراب کند. با توجه به حضور چند روزه شاهین در کارگاه سهراب و هاشم این گزینه می تواند بسیار محتمل باشد ، چرا که شاهین در تنگنای مالی قرار دارد ، او نتوانسته به پول منصور برسد و منصور مینو را از شاهین دور نگه داشته است ، در این میان سهراب شخصیت مظلوم داستان که همیشه به خاطر پدرش مورد ستم قرار گرفته است اینبار مورد حسادت شاهین قرار می گیرد همانطور که مورد حسادت پدر شاهین قرار گرفت. 

 


او در فرصت کوتاهی که داشته می توانسته تنظیمات دستگاه را بهم بزند و سهراب و هاشم را وارد حاشیه جدیدی بکند. 
در خط داستانی سریال از سرنوشت 4 نشان می دهد نام سهراب بی دلیل برای این شخصیت انتخاب نشده است او همیشه قربانی ثروت پدرش بوده است همانطور که سهراب اسطوره تاریخی قربانی قدرت پدرش شد، تشابه داستان زندگی این دو سهراب که هر دو برای سالیان دراز از پدر دور شدند نشان می دهد احتمالا باید منتظر یک ضربه دیگر از سوی بدخواهان منصور به سهراب باشیم. اینبار شاهین پسر شاهرخ اینکار را خواهد کرد. چرا که اطمینان دارد منصور دلبستگی بیشتری به سهراب دارد تا مینو.
حالا باید منتظر شد و دید در قسمت های بعدی سریال چه کسی به عنوان عامل دسیسه معرفی خواهد شد و سهراب چطور از این گرداب که اینبار ناخواسته به دست خواهرش رخ داده است بیرون می آید و سرنوشت ساروخانی چه خواهد شد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.