2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مرد 60 ساله چطور دختر 16 ساله را کشت و دفن کرد

مرد 60 ساله چطور دختر 16 ساله را کشت و دفن کرد

مرد 60 ساله چطور دختر نوجوان را کشت و دفن کرد

جامعه پویا -پیرمردی که دختری ۱۶ ساله را مدت‌ها در خانه‌اش نگه داشته و سپس به قتل رسانده بود در حالی پای میز محاکمه رفت که اولیای دم از قصاص او گذشت کرده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مرد که بهلول نام دارد با شکایت پدرخوانده شیما دستگیر شد. پدرخوانده شیما با شکایتی که مطرح کرده بود از ماموران درخواست کمک کرد تا فرزند ناتنی‌اش را پیدا کنند. او گفت، آخرین بار دیده شده دخترش سوار یک خودرو مسافرکش شده است. 

این مرد گفت: دخترم برای انجام کاری از خانه خارج شد و دیگر نیامد. من ماه‌هاست که دنبال او می‌گردم. شیما دخترخوانده من بود و من و همسرم هر کاری برای او می‌کردیم. ما زندگی خوبی داشتیم و رابطه شیما با ما خیلی خوب بود.

وقتی صاحب خودرو مسافرکش که دختر نوجوان را سوار کرده بود، شناسایی و بازداشت شد ادعا کرد از دختر خبری ندارد و نمی‌داند چه اتفاقی برایش افتاده است.

این مرد به نام بهلول چند ماه بعد اعتراف کرد شیما را به قتل رسانده و جسدش را در خانه‌اش دفن کرده است. بعد از اینکه ماموران خانه متهم را بازرسی کردند، بقایای جسد شیما را یافتند. با شناسایی پدر و مادر واقعی متهم آنها از بهلول شکایت و درخواست قصاص کردند؛ اما چند ماه بعد اعلام گذشت کردند. 

مادر شیما درباره زندگی‌اش گفت: ناپدری شیما به سراغ من آمد و گفت دخترم کشته شده است. من از هیچ چیز خبر نداشتم. وقتی متوجه شدم او کشته شده است شکایت کردم. من و پدر شیما سال‌ها قبل از هم جدا شدیم. من دو بار ازدواج کردم حاصل ازدواج اولم پنج فرزند بود. بعد از جدایی از همسر اولم با همسر دومم ازدواج کردم و شیما که ما او را مریم صدا می‌کردیم به دنیا آمد. در آن زمان من معتاد بودم و بازداشت شدم و وقتی می‌خواستند مرا به زندان ببرند اجازه گرفتم که با برادرم تماس بگیرم تا بچه را با خود ببرد. شیما ۱۰ روزه بود که برادرم آمد و بچه را با خودش برد. چند روز بعد آزاد شدم و وقتی سراغ بچه را گرفتم گفت که به خانواده‌ای واگذارش کرده است. تا دو سالگی از بچه خبر داشتم اما بعد دیگر از او خبر نداشتم تا اینکه شنیدم کشته شده است.

پدر شیما نیز در ابتدا اعلام کرد درخواست قصاص دارد اما بعد گفت قاتل را بخشیده است.

جلسه محاکمه بهلول قاتل صبح روز سه‌شنبه در شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در ابتدای جلسه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد و سپس وکلای اولیای دم اعلام کردند موکلان‌شان از قصاص گذشت کرده‌اند. پدر شیما گفت در قبال دریافت مبلغ پولی اعلام گذشت کرده است. این در حالی است که پدرخوانده شیما همچنان ملتهب بود و از اینکه قاتل دختری که بزرگ کرده قصاص نمی‌شود ناراحت بود.

سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: شیما با پای خودش به خانه من آمد. او دختری تنها بود. من او را ندزدیدم. وقتی با او آشنا شدم خیلی ناراحت و تنها بود و بعد هم به خانه من آمد و مدتی در منزلم بود. او اعتیاد داشت. ما با هم شیشه می‌کشیدیم. روز حادثه به سمت تراس خانه رفت و من از اینکه با لباس نامناسب به سمت تراس رفته و همسایه‌ها دیده‌اند ناراحت شدم. با هم جروبحث کردیم و در یک لحظه خیلی عصبانی شدم و او را خفه کردم. درگیری ما چند ثانیه بیشتر طول نکشید.

متهم در پاسخ به این سوال که چرا دختر را ربوده و در خانه نگه داشته بود گفت: این اتهام را قبول ندارم. من او را ندزدیدم. اگر دزدیده بودم او می‌توانست از خانه فرار کند. همه جای خانه باز بود. او می‌توانست از پنجره فرار کند. شیما خودش در خانه من مانده بود؛ آشپزی می‌کرد، خانه را تمیز می‌کرد و خیلی رفتار مهربانی با من داشت.

متهم همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با دختر رابطه‌ای داشت گفت: ما هیچ رابطه جنسی‌ای نداشتیم. فقط با هم شیشه می‌کشیدیم و من این گفته‌ها را درباره خودم قبول ندارم. البته قبول دارم جسد را در باغچه خانه چال کردم اما شیما با پای خودش به خانه من آمد.

در پایان هیات قضات برای صدور رأی در خصوص اتهام مباشرت در قتل عمدی، اختفای دختر نوجوان و دفن جسد وارد شور شدند.


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.